5 Reacties

één jaar geleden

Blijven aanbieden evt rondje wandelen middags dat die in de wagen kan slapen... verder beetje loslaten en vakantie houden thuis weer het ritme strak oppakken😊 wie weet is het nu nog veel allemaal en geeft die morgen zich wel over aan de slaap!

één jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Blijven aanbieden evt rondje wandelen middags dat die in de wagen kan slape ...
Bedankt voor je berichtje. Ja dat gaan we zeker doen, blijven aanbieden. Mijn vriend staat er relaxer in en zegt het ook al, dat ik het moet loslaten en onze vakantie niet moeten laten verpesten. Ik merk dat ik moeilijk vindt om het los te laten en bang dat thuis zijn ritme dan ook wordt omgegooid. Maar ik maak het hoofd denk ik groter dan is. En idd lekker genieten 😅

één jaar geleden

Reactie op Spit1986

Bedankt voor je berichtje. Ja dat gaan we zeker doen, blijven aanbieden. M ...
Uit eigen ervaring loopt het vaak wel los bij thuiskomst is het niet gelijk zelfde dag strak in schema maar na 2 daagjes loopt het al aardig recht😅 kindjes zijn mega flexibel!... komt echt wel goed 😊 fijne vakantie en geniet ervan🌞

één jaar geleden

Is het wel donker genoeg op het kamertje? Bij ons dochtertje maakt dat heel veel uit.

één jaar geleden

Reactie op Pien1987

Is het wel donker genoeg op het kamertje? Bij ons dochtertje maakt dat heel ...
Anders eventueel vuilniszakken tegen de ramen plakken, hebben wij ook weleens gedaan op vakantie😅