8 Reacties

4 jaar geleden

Hema 7.50

4 jaar geleden

Ik heb een molton van een soort badstof wat dikker dan hoeslaken zonder plastic eronder denk dat dat vooral het risico is omdat het dan afsluitend is.. ik heb hem bij van asten babystore gehaald geloof ik.

4 jaar geleden

Ik heb er een van Chicco gekocht voor de Co Sleeper via Bol.com: https://www.bol.com/nl/p/chicco-next-2-me-molton-50x83-cm-wit/9200000084405069?referrer=socialshare_pdp_androidapp En voor het ledikantje van Jollein. Zijn beide niet waterdicht

4 jaar geleden

Ik heb hem bij de Hema gekocht. Dat is dicht geweven katoen. Goed gekeurd door de kraamverzorgster tijdens de intake. Je moet er zelf doorheen kunnen ademen zegt ze. Daarnaast gebruik ik nog een moltonhoeslaken een een gewoon hoeslaken.

4 jaar geleden

Reactie op anoniem010010182

Hema 7.50
Is dit een molton hoeslaken?

4 jaar geleden

Reactie op RizKam

Is dit een molton hoeslaken?
Hier staan beide op. Nu zelfs met korting

4 jaar geleden

Reactie op mirk

Hier staan beide op. Nu zelfs met korting
Heb je beide varianten gebruikt in je ledikant? Sorry ben een beetje in de war

4 jaar geleden

Reactie op RizKam

Heb je beide varianten gebruikt in je ledikant? Sorry ben een beetje in de ...
Ik gebruik het allebei. Eerst de waterdichte (alleen onder het stuk waar de billen liggen) dit is tegen doorlekken van de luier. En de moltonhoeslaken die gebruik ik ter bescherming van het matras dus onder je hoeslaken. Dit ivm kwijlen en zweten enzo dat gaat zo door je hoeslaken heen en komt in je matras. (Ik gebruik zelf ook altijd een moltonhoeslaken onder m’n gewone hoeslaken op m’n eigen bed). Maar misschien doe ik het wel dubbel op hoor. Maar ik vind het handiger om de molton laken te wassen dan m’n matras hoes