16 Reacties

3 maanden geleden

Hier was het een paar weken even drama.. niet naar bed willen, huilen in bed, zeuren om alles (lampje moet aan, dit moet weg, dat moet weg, andere knuffel, knuffel van mama etc) Was hier misschien in combinatie met stoppen met de speen (maar daarvoor begon het al wat..) Misschien weer een ontwikkeling ook? Hier is het nu voorbij :)

3 maanden geleden

Reactie op Gietertje

Hier was het een paar weken even drama.. niet naar bed willen, huilen in be ...
Nog steeds middagslaapjes trouwens :) De ene dag lukt het niet, de andere dag wel.. maar we blijven proberen, want ze heeft het idd wel nog nodig (als ze niet heel druk wordt beziggehouden)

3 maanden geleden

Hier precies hetzelfde. 10x uit bed lopen om te lachen en alles inderdaad als spelletje zien. Moet bij hem blijven tot hij slaapt en midden in de nacht komt hij opeens onze kamer binnen. Dit nu ongeveer 2 weken. Ervoor bleef hij netjes in zijn bed en riep ons altijd. Ik denk weer een regressie of sprong nu dit bij meerdere kindjes van november is..

3 maanden geleden

Reactie op SA2021

Hier precies hetzelfde. 10x uit bed lopen om te lachen en alles inderdaad a ...
Nou dat het echt als een spelletje zien en dat is even leuk en prima maar daarna is het klaar. En ja op een geveven moment is mijn geduld ook beetje op

3 maanden geleden

Reactie op Gietertje

Hier was het een paar weken even drama.. niet naar bed willen, huilen in be ...
Ja hier ook hele tijd lampje aan, nee uit nee aan. Pfff weet dan gwn niet wat ik het beste kan doen. Want als ik dan gwn wegloop is het ook drama. Ik zit er pas net in dus als dit paar weken duurt wordt het vaak tot 10 tellen😂

3 maanden geleden

Reactie op Kellyxxxx

Ja hier ook hele tijd lampje aan, nee uit nee aan. Pfff weet dan gwn niet w ...
Haha succes! Hier begon het met expres de speen uit bed gooien (dus toen gestopt met de speen, omdat we dat zat waren 😂😂😂) Ze kan nog niet zelf uit bed gelukkig (ledikantje nog) 😛 Denk dat het na het speen stoppen 1,5 week heeft geduurd.. 2 nachten wat onrustig zonder speen, daarna onrustig in slaap komen en rekken met alles en alsnog 100 keer opnieuw naar haar toe moeten voor een knuffel, lampje etc.. Maar het gaat beter! Wel grappig dat er meerdere kindjes zon periode hebben

2 maanden geleden

Reactie op Kellyxxxx

Ja hier ook hele tijd lampje aan, nee uit nee aan. Pfff weet dan gwn niet w ...
Ohhh ik zit er nu ook in. Vooral dat ja nee, gillen, etc. Wat er. Gedoe. Hopelijk is het snel over, want dit is echt vermoeiend. Ooit komt het goed 😂

één maand geleden

Samen liggen. Fluistered voorlezen. Zacht zingen. Zelf rustig zijn…..

één maand geleden

Hier ook 2,5, geen touw aan vast te knoppen. Pfff wat fijn om te lezen dat het hoog waarschijnlijk een fase is.

één maand geleden

Mijn zoon ook doet al een tijdje geen middagdutje meer want hij had het niet meer nodig. Hij gaat meestal rond 20-20:30 slapen soms vroeger hangt af van hoe veel hij al gespeeld heeft maar het is echt een drama Ik moet dus bij hem liggen tot hij in slaap valt met zijn melk en als zijn melk op is en hij slaapt niet kan ik soms nog een uur bezig zijn om hem in slaap te brengen en dan pas kan ik vertrekken uit zijn kamer. Hij slaapt niet door komt bv vannacht echt veel wakker 3 flessen melk gedronken van Miss 50 cc en dan pas is hij in slaap gevallen terug hij beweegt echt heeeel veel ligt nooit stil en heeft nog geen enkel nacht door geslapen. Hij komt soms uit zijn kamer in de nacht als hij wakker word en we brengen hem dan terug geven zijn tutje soms valt hij dan in slaap niet altijd en anders is het een fles melk nogmaals enkel maar 50cc nooit meer en dit altijd zo geweest Ik heb al geprobeerd hem laten huilen dit helpt niet komt zijn kamer uit nachtlampje help niet deur op kier ook niet met white noise ook niet met slaapzak zonder slaapzak ik weet het ook niet meer hij word in november 3 en wil willen met ivf terug proberen voor een 2de kindjes maar als ik 2 kinderen heb die niet doorslapen ik ga dat niet volhouden zo!

één maand geleden

Reactie op sarahmiakhel

Mijn zoon ook doet al een tijdje geen middagdutje meer want hij had het nie ...
Zo herkenbaar! Hier zijn we wel gestopt met melk en doet hij nog wel 1 dutje. Maar ook hier bijna nooit doorgeslapen of uitgeslapen. Dit houdt ons ook tegen om voor een 2e te gaan. Zoontje wordt ook in november 3

één maand geleden

Reactie op to be

Zo herkenbaar! Hier zijn we wel gestopt met melk en doet hij nog wel 1 dutj ...
En komt hij dan nog in de nacht wakker? Hier geen dutje maar heb wel het gevoel dat hij soms moe is maar hij wilt niet slapen in de middag. Bij ons aan het twijfelen voor een 2de toch zeker als hij niet doorslaapt

25 dagen geleden

oh dit is zo herkenbaar!! Sinds vorige week slaapt hij niet meer in een ledikant, maar daarvoor was het soms al drama met naar bed brengen. Vooral in de avond, maar nu ook in de middag. Ik moet erbij zitten totdat hij slaapt maar het duurt soms 30 tot 60 min voordat meneer wilt liggen. daarvoor is het kletsen, uit bed, knuffels pakken en ook weer weggooien. Het is echt heel frustrerend soms.

24 dagen geleden

Reactie op willemijn93xoxo

oh dit is zo herkenbaar!! Sinds vorige week slaapt hij niet meer in een led ...
Ik heb dit ook gehad met mijn zoon toen hij nog in hij ledikant sliep echt er bij zitten tot hij in slaap valt en dit kan echt lang duren en oohwee als je vroeger weg ging gaan. Ik kan je zeggen het word niet beter. We vinden maar geen goed bed voor hem dus hebben we een dikke matras op de grond gelegd en we moeten nu zelf bij hem liggen tot hij in slaap valt want alleen kan hij dit niet. Hij komt uit zijn kamer. De ene dag gaat het snel andere dagen heeft hij het moeilijk en kan het langer duren hij forceert zichzelf soms om zelf terug wakker te worden.

23 dagen geleden

Reactie op sarahmiakhel

Ik heb dit ook gehad met mijn zoon toen hij nog in hij ledikant sliep echt ...
hebben jullie wel eens geprobeerd om hulp te zoeken zoals een slaapcoach? Daar zitten wij nu namelijk over te twijfelen. Ik gun hem namelijk dat hij lekker kan slapen en ik gun mezelf nog een fijne avond.

22 dagen geleden

Reactie op willemijn93xoxo

hebben jullie wel eens geprobeerd om hulp te zoeken zoals een slaapcoach? D ...
Nee mijn man is van Afghanistan en dat word niet gedaan bij hun ze zullen wel leren slapen zegt hij dan. We wisselen af wie bij hem slaapt in de kamer. Gisteravond bv is hij dus echt weer uit zijn kamer gekomen en blijven huilen in de gang tot we hem weer in zijn bed gingen leggen hij valt direct in slaapt maar als hij niemand van ons ziet denk dat die dan in paniek schiet en wakker word. Het is niet dat hij niet goed slaapt hoor hij was vanmorgen wakker om 9:30 maar me man heeft wel gezegd dat hij veel heeft bewogen in zijn slaap. En dat is iets dat hij al altijd doet. Ik ben dit nu al gewoon om ongebroken nachten te hebben dat ik niet meer weet hoe het is om een nacht door te slapen😂 ik heb wel eens gezien dat het toch wel wat geld kost en dan ben ik ben principe ja maar wat als het toch nog steeds niet werkt dan zoveel voor betaalt en al dat werkt voor niets