25 Reacties Nieuwste boven Ik ben uitgerekend 14 november 馃グ ook mijn 2de kindje 馃槉
Hier 5 november uitgerekend ook van me tweede kindje 鉂わ笍
Heb je ook insta? Ik heet @survivalguidetoadulthood en op facebook @stephanievandermee dit is mijn eerste kindje, in december een miskraam gehad bij 6 weken dus hoop op een goede echo 17 maart. Ik heb pcos en geen eisprong uit mezelf dus kan alleen zwanger worden dmv traject op ziekenhuis.馃グ
Ik ben 4 november uitgerekend van mijn eerste kindje 鈽猴笍
Ik ben 1 november uitgerekt als.ik goed heb geteld 馃檲
Je mag me altijd toevoegen (Sabrina fokke)
4 November en ook 2de kindje :)
Gefeliciteerd ik ben zwanger van de 3de 馃グ
Je mag mij ook altijd toevoegen! Laura Michelle Koorevaar. Zwanger van onze 1e terror 馃挆馃挋
Wat super leuk 馃グ馃je mag mij ook toevoegen liza johannesma. Zwanger van eerste kindje 馃槏
Hi Lisanne er zijn meerdere dames met jou naam op fb ,馃槤
Gister positief getest, eindelijk na 2 jaar !!! Test geeft aan 4-5 week zwanger.. uitgerekende datum 8 november. Maar dit is nooit exact toch ?
Dit is mijn 2e kindje! Ben 9 november uitgerekend! Van harte allemaal! Ik wens een ieder een gezonde en goede zwangerschap toe!
Reactie op PandorQa Hi Lisanne er zijn meerdere dames met jou naam op fb ,馃槤
Lisanne huisman uit hengelo
Reactie op Ieris Gister positief getest, eindelijk na 2 jaar !!! Test geeft aan 4-5 week zwa ...
Zo ongeveer wel wacht de eerste echo altijd even af maar meestal is het wel rond die tijd
Reactie op Lishuisman Zo ongeveer wel wacht de eerste echo altijd even af maar meestal is het wel ...
Bedankt voor je reactie ! Wachten duurt lang he 馃憪
Reactie op Laura Michelle Je mag mij ook altijd toevoegen! Laura Michelle Koorevaar. Zwanger van onze ...
Heb je toegevoegd! Ik ben ook zwanger van onze eerste kindje 馃挅馃挋.
Volgens berekening 6 november uitgerekend en 23 maart onze eerste echo!
Mijn fb is Sherilyn Divani kenji馃グ
Reactie op Lishuisman Lisanne huisman uit hengelo
Uitnodiging gestuurd :) Adrianna ^
Reactie op chloeslm Heb je toegevoegd! Ik ben ook zwanger van onze eerste kindje 馃挅馃挋.
Volgens ...
Ik denk dat je m鈥檔 oude Facebook gedaan hebt... De foto op dit account is dezelfde als op fb 馃挋馃挆
Aah heel leuk! Ik doe zelf niet zoveel met Facebook, maar meer met insta. Toevoegen mag op beide hoor. Fb: Sharon Strubbe-Nijssen. Insta: sharr.st