9 Reacties
茅茅n jaar geleden
De eerste keer was ook schrikken en verschrikkelijk ik heb ook zitten huilen. Maar nu na een paar keer heb ik door dat als ik er voor zorg dat hij niet uit bed val en hem in de gaten hou hem niet aan raak en niet tegen hem praat komt hij vanzelf tot rust en gaat hij weer rustig verder slapen en soms komt de night terror na een paar minuten terug. Maar als ik het zo doe gaan ze sneller voorbij. Mijn zoon gaat tijdens een night terror staan en zitten
茅茅n jaar geleden
Reactie op Bobbi 84
De eerste keer was ook schrikken en verschrikkelijk ik heb ook zitten huile ...
Ja precies ik wist idd vooral niet aanraken etc helaas moet ik haar wel uit bed halen... ze heeft een peuterbed en met hoe zij doet gaat ze zichzelf pijn doen aan die omranding....
茅茅n jaar geleden
Reactie op BAMPatricia
Ja precies ik wist idd vooral niet aanraken etc helaas moet ik haar wel uit ...
Ik zorg er voor dat mijn hand tussen hem en de rand van het bed blijft dan heb hij ook niet door dat ik hem aan raak hij blijft gewoon in bed. Hij heeft ze gelukkig al een tijd niet meer gehad maar kan elk moment weer komen.
茅茅n jaar geleden
Reactie op Bobbi 84
Ik zorg er voor dat mijn hand tussen hem en de rand van het bed blijft dan ...
Ja hand er tussen gaat hier niet werken馃槄馃槄 zoals ze gister deed in elk geval niet dan raakt ze gewoon alles tegelijk馃檲 dus had haar in mijn kamer op de grond gelegd zodat ze niks zou raken
茅茅n jaar geleden
Ahh ja vreselijk. Ik heb daar zelf nog lang last van gehad, als in veel over na denken en soort herbeleven. Nu een jaar later weet ik niet meer hoe het precies is gegaan. Maar toen kon ik op internet veel info vinden, dat was fijn.
茅茅n jaar geleden
Heel veel ervaring mee met mijn dochter van nu 4. Ze weten er inderdaad zelf helemaal niks van.. bij haar heeft het ook iets met verwerking te maken. Op drukke dagen weet ik dat ze er last van krijgt of als ze oververmoeid is. Vaak ook altijd rond dezelfde tijd.
Ze groeien er uiteindelijk overheen ik merk dat de nachten hier steeds beter gaan.
In het begin schrik je je kapot, dat wordt ook minder. Hier is het geen ding meer, maar iets wat bij der hoort
茅茅n jaar geleden
Reactie op Dina-Marie
Ahh ja vreselijk. Ik heb daar zelf nog lang last van gehad, als in veel ove ...
Ow wat heftig!
茅茅n jaar geleden
Reactie op Jayleebella
Heel veel ervaring mee met mijn dochter van nu 4. Ze weten er inderdaad zel ...
Hier is het nog niet vaak in de herhaling geweest gelukkig