5 Reacties

3 maanden geleden

Wij zijn een maand terug gegaan en hebben een opblaasbare bedrand gekocht! Deze plaats je onder het hoeslaken en neemt in de auto/ vliegtuig weinig ruimte in beslag. Werkte prima! Bed tegen de muur gezet en andere kant die bedrand.

3 maanden geleden

Wij hebben https://www.bol.com/nl/p/luxe-waterhangmat-hangmat-luchtbed-luchtmatras-zwembad-waterspeelgoed-zwembad-speelgoed-drijfstoel-blauw/9300000042854320?referrer=socialshare_pdp_androidapp deze aangeschaft. Hiervan blazen we dan maar 1 kant op en leggen hem straks vast onder de laken. Deze dingen zijn voor weinig geld bij de action te krijgen. Wat ook eventueel zou kunnen is een handdoek oprollen en deze onder het laken neerleggen.. dit hebben wij ook wel eens gedaan en werkt ook prima. Sommige vakantieverblijven hebben een uitvalrekje. Wij kwamen dit toevallig tegen bij de zandstuve

3 maanden geleden

Zoontje sliep met 2j3m op vakantie in een gewoon bed. Valt thuis ook nooit uit bed dus zou niet weten waarom op vakantie wel

2 maanden geleden

Je kunt ook het matras gewoon op de grond leggen. Heeft ie ook een grondbed, toch?

2 maanden geleden

Onze dochter van bijna 3 heeft nooit in een campingbedje oid gelegen, haha. Ze ging bij ons in bed of in een normaalbed. Sinds 1,5 slaapt ze op vakanties niet meer bij ons in bed maar in een normaal (eigen) bed. Ik het begin rolde ik wel eens rolletje van een handoek en leg die onder de matrashoes. En evt een dekbed op de vloer mocht de eruit vallen. Nooit gebeurd maar gaf mij toch een fijner gevoel.