Onze zoon is sinds een paar dagen al ontzettend vroeg wakker (lees 04:00). Hij was altijd al een vroege vogel en later dan 07:00 is het sowieso nooit.
Nu valt hij smiddags al heel moeilijk in slaap. Eerst sliep hij van 11 tot 1 maar omdat hij savonds vaak moeilijk in slaap kwam heb ik het verkort van half 12 tot 1.
Als ik hem dan om 1 uur wakker maakte was hij heel chagrijnig en lijkt hij moe.
Eergisteren ben ik weer weg gelopen en heb ik hem gelaten. Het was stil en om half 3 werd hij zelf wakker.
In de nacht was hij wakker geworden en toen hij bij mij kwam was hij druk aan het kletsen maar na een fles viel hij weer in slaap.
Gisteren heb ik hem om half 12 in bed gelegd en sliep hij pas tegen 12 uur. Ik heb hem zelf wakker laten worden en dat was tegen 2 uur. Maar vannacht werd hij om half 2 wakker en is hij niet meer gaan slapen tot half 5!!!!
Op dit moment slaapt hij nog niet terwijl ik hem om half 12 in bed heb gelegd.
Hij sliep altijd ontzettend goed. Wel eens wakker snachts maar dan was er ook echt iets. Hij viel gelijk in slaap als ik hem in bed legde, smiddags en savonds dus dit is echt nieuw voor ons…
Iemand die dit herkent of tips heeft voor me? Ik weet het echt even niet meer we hadden zo’n fijn ritme en nu is alles op de hobbel.