38 Reacties
4 jaar geleden
Wij zijn toen ons zoontje 3 weken oud was overgestapt naar Nutrilon Omneo tegen de krampjes en (vooral) obstipatie. Na drie dagen hadden we ineens een vrolijk mannetje. Dus wij zijn hier erg enthousiast over de Omneo! (Let wel op, de eerste dagen kan het even erger worden bij wisseling van voeding)
4 jaar geleden
Wij gebruiken vanaf dat onze dochter 2 a 3 weken is omneo maar wij doen nog wel in combinatie met nutrilon standaard. Ze is nu 10 weken en ze doet het kei goed hier op
4 jaar geleden
Reactie op lauraatje90
Wij gebruiken vanaf dat onze dochter 2 a 3 weken is omneo maar wij doen nog ...
Een vraagje.. hoe combineer je het samen? 馃槉
4 jaar geleden
Reactie op mamalief
Heb nu een pot gehaald, alleen twijfel ik of ik het nog moet mengen met de ...
Hier ben ik ook benieuwd naar.. precies zelfde verhaal 馃檲
4 jaar geleden
Bij ons heeft de omneo niet geholpen, werkte zelfs averechts. Heel veel huilen na de fles alsof hij buikpijn had. Hij is ook niet gegroeid/aangekomen in de twee weken dat we dit hebben gegeven. Nu weer terug naar de standaard nutrilon en het huilen is weg.
4 jaar geleden
Reactie op MomofYaren
Een vraagje.. hoe combineer je het samen? 馃槉
De ene helft normaal en de andere helft omneo. Onze dochter krijgt 120cc met 4 scheppen. Wij geven 2 scheppen normaal 2 scheppen omneo. Hebben wij ook als advies gekregen en ze doet het er super op.
4 jaar geleden
Wij zijn met 6 weken in overleg met het consultatiebureau over gestapt op omneo vanwege de krampjes. We hadden binnen een paar dagen een ander kind! Heeft bij ons goed geholpen. Wel heeft ze nog steeds last van obstipatie. Daar hebben we lactulose voor gekregen. Nu poept ze 1x per 2 a 3 dagen. Nog steeds weinig, maar dit was eens per 4 dagen.
We zijn in 1x over gestapt.
4 jaar geleden
Reactie op mamalief
Heb nu een pot gehaald, alleen twijfel ik of ik het nog moet mengen met de ...
Wij gebruikte ook eerst de normale en zijn vanwege de darmkrampen overgestapt naar omneo. Wij mengen het niet.
Wij hebben ook een blij mannetje. Had het veel eerder moeten doen!!
Ook gebruiken wij probiotica orthica start, 1 schepje per dag.
Succes, hoop dat het bij jullie zoon ook de gewenste resultaat geeft馃崁馃
4 jaar geleden
Reactie op DiedeB
Haha inderdaad! Ik schrok de eerste keer echt. 馃槄
Wij ook 馃ぃ馃ぃ馃檲
4 jaar geleden
Oke dus sinds gister omneo voeding in huis gehaald en direct overgestapt hij heeft geen 1x gehuild na de voedingen!
Alleen wel een aantal dingetjes (het is ook nooit goed he!?)馃槀
- hij komt nu om de 2 uur ipv 4 alsof hij van de omneo minder vol zit, vanacht ook niet meer doorgeslapen.
- hij heeft al 4 spuitluiers tot aan zn nek gehad.
Is dit omdat ik er net mee begonnen ben? Wil er namelijk wel door mee gaan omdat hij nu al een stuk vrolijker is!