6 Reacties
4 jaar geleden
Je zou kunnen overstappen naar speciale reflux melk. Het merk zou bij nummer 1 niet uit moeten maken. Lijkt mij dat als je gewone nutrilon toevoegd op de NAN voeding niets uit zou moeten maken. Wel zou je Johannes broodpit meel aan de NAN voeding kunnen toevoegen. Hielp bij ons wel in ieder geval. Tevens zit in reflux melk van bijna elk merk johannesbroodpitmeel.
Let wel even op. Hiervan word de melk wat dikker. Wellicht heb je ook een grotere speen nodig.
4 jaar geleden
Wij gebruiken eerst ook nutriton tegen verborgen reflux. Ons zoontje kreeg er diarree van. Vervolgens op advies van het consultatiebureau overgestapt op gelilact. Dat is online en in België verkrijgbaar. Blijkbaar is de kans op verstopping of diarree daarmee kleiner. Daarnaast verstopte onze fles steeds door de nutriton, waar ons zoontje steeds gefrustreerd van werd. Met de gelilact zijn de reflux, diarree en verstopte fles verleden tijd :-)
4 jaar geleden
Ik gebruik sinds 3 dagen nutriton en qua terug geven is het echt 100% beter !
Ik ben pas gestopt met borstvoeding en geef nu Nutrilon ProFutura toen werd er gesproken over reflux en kunstvoeding nutrilon A.R. maar had pas de profutura in gebruik en ze was net gewoon aan die dus ben ik als compromis de nutriton gaan halen om erbij te doen. Ze heeft 1 a 2 stoelgangpampers maar ik merk wel dat ze sinds vandaag ineens wisselende stoelgang heeft. Vastere en plattere samen in 1 pamper, daarvoor was de consistentie van de stoelgang consequenter.
Wel prijzig op deze manier ook. 31 euro voor beiden vs 23 euro voor de nutrilon AR. Dus hopelijk gaat het nog even goed ik ga alvast iets minder gebruiken morgen 1 schepje voor 150ml ipv 1 voor 100ml. Hierna bestel ik wel gewoon de AR denk ik.
4 jaar geleden
Reactie op Myrtheplat
Je zou kunnen overstappen naar speciale reflux melk. Het merk zou bij numme ...
Nutriton is bijna puur johannesbroodpitmeel hoor. Ik heb trouwens dezelfde speen als voor de indikking en ze drinkt haar fles sneller leeg als ervoor. Dus even aanzien als het kindje telang drinkt.. ofwel minder opdikken ofwel maatje van speen verhogen.