13 Reacties
één jaar geleden
Wij deden eerst een broodje en daarna een melk fles. Dit werkt dus niet bij ons. Als ze haar broodje op heeft wil ze vaak haar melk fles niet. Het kost ook tijd en is een gedoe.
Nu doen we een bord pap van 200 ml melk. Dit gaat er helemaal in. En als ze nog dorst heeft beetje water. Smiddags krijgt ze dan brood.
één jaar geleden
Reactie op Emma91
Wij geven een flesje met thee en een beetje melk (150 thee 50 melk). Dit do ...
Ah oke, ik dacht gewoon de fles helemaal weg laten en meteen vervangen door iets anders. Maar je bent de fles ook nog aan het geven maar dan steeds minder melk
één jaar geleden
Ik geef haar s'ochtends 150ml (halfvolle) melk met pap uit een schaaltje en voer dat inderdaad met een lepeltje.
Melk uit een beker gaat er nog niet zo goed in. Dus zo krijgt ze toch melk binnen.
S'avonds voor het slapen gaan krijgt ze nog yoghurt. Voor de rest eet ze eigenlijk gewoon met ons mee. Dus s'middags brood en s'avonds avond eten. En tussendoor fruit en een luchtige cracker.
één jaar geleden
Reactie op Nath1987
Wij deden eerst een broodje en daarna een melk fles. Dit werkt dus niet bij ...
Wat voor pap geven jullie? En probeer je dan te leren met lepel eten of voer je het haar ?
één jaar geleden
Reactie op Amvbeek
Ik geef haar s'ochtends 150ml (halfvolle) melk met pap uit een schaaltje en ...
Bedankt voor je reactie. Wat voor pap geven jullie?
één jaar geleden
Hii, wij zijn rond de 12 maanden ongeveer gestopt met de ochtendfles en dat ging boven verwachting meteen goed! Wij geven haar inmiddels 2 boterhammen, want honger die meid, en een bekertje thee erbij. Deze fles ging gemakkelijker dan de middag en avondfles hier 🤫
één jaar geleden
Reactie op Jasmijn567
Wat voor pap geven jullie? En probeer je dan te leren met lepel eten of voe ...
Onze dochter wordt nog onderzocht op FPIES. Ze mag daarom geen koemelk. Dus wij geven nogsteeds Nutrilon Pepti. De melk doe ik dan in een schaaltje met pap van Olvarit (acht granen 12 md+).
één jaar geleden
Wij zijn lekker lui en geven een papfles. Wij doen 220 halfvolle melk en 4 schepjes (maatlepel van de formule) brinta. Gaat er hier super in, en uurtje later krijgt hij gewoon lekker z’n fruit. Hij vind het fijn, lekker in z’n box. En wij ook, zeker aangezien wij beide geen liefhebber zijn van ontbijten 😅🙄
één jaar geleden
Tot nu toe gaven we nog gewoon een ochtend- en avondfles. Een uur later at ze dan meestal boterhammen. Intussen blijft ze hiervoor niet meer rustig bij ons in de zetel zitten, dus wij gaan nu een geleidelijke overgang proberen: eerst met de papfles in haar eetstoel meteen met boterham en als dat vlot gaat en ze eet ook haar brood nog goed, dan gaan we over op een beker met melk bij de boterhammen.