27 Reacties

7 maanden geleden

Hier begon het wel schattig met jeetje mina maar dat veranderde gauw in “oh jesus” en dat dan 20x per dag😅 En laatst hoorde ik ineeens“KUT” Oops

7 maanden geleden

Wij hebben bij de oudste vanaf een jaar of 4 hem geleerd dat er een verschil is in “thuiswoorden” en “schoolwoorden” Grovere woorden zijn thuis met het gezin soms oké maar niet bij bezoek/school etc.

7 maanden geleden

Die moeder maffia is niet mijn probleem 😅 wij doen ons best wat niet schelden betreft 🤷🏻‍♀️ verdorie ipv verdomme enzo.. maar die kids zijn sponzen, slaan op wat ze horen en komt eruit wanneer je het niet verwacht 😂

7 maanden geleden

Oh, en mijn vriend vond het een goed idee om ons zoontje “Puta” te leren 😓 alleen heeft hij dat gekoppeld aan Arnold Schwarzenegger.. dus nu als die voorbij komt op tv is het “Arnold Puta!” 🤦🏻‍♀️

7 maanden geleden

Mijn zoontje slaat die dingen gelukkig allemaal over al doet hij het met geluiden en zijn ogen draaien of hoooowwwwww 😂 toen hij nog een stuk jonger was zei hij wel hode (Papiaments)

7 maanden geleden

hahahaha zo herkenbaar. Hier kwam laatst op een feestje het liedje geil moet ze zijn voorbij..... hij heeft dit een hele week gezongen 😂

7 maanden geleden

Je hebt nu ook zo’n nummer; Fuck off. Gaat rond op TikTok… mijn zoontje heeft dat ook een tijdje geroepen 😂

7 maanden geleden

Heb maar eens een zoon van 12 en dan nog een dochter van 2 rondlopen🥲. 1 van de negatieve kanten van het grote leeftijdsverschil is dat zij alles na roept wat hij zegt en dus ook als die met vrienden aan het gamen is 🥲

7 maanden geleden

als er iets op de grond valt of iets niet lukt roept ze wel eens "Domme".. ik denk dat ze dan verdomme bedoelt. die glipt er hier nog wel eens uit. verder probeer ik hier niet teveel aandacht aan te besteden.

7 maanden geleden

Reactie op babynummertwee

als er iets op de grond valt of iets niet lukt roept ze wel eens "Domme".. ...
Dat roept meneer hier ook! 😂 ik verbeter hem dan naar dorie 🫣😅

7 maanden geleden

hier is het woordje ge ouwehoer nog wel eens wat passeert. en hij roept dan een dag ouwehoer en dan is de lol eraf en gaan we over op de orde van de dag.

7 maanden geleden

Van de week kreeg ik ineens te horen, mama, fakkk YOU 😂 oké vriend. Ergens is het mis gegaan met opletten 😅

7 maanden geleden

ja... van ons neemt ze het niet over (ik vloek achter t stuur daarom rijd mn man altijd) in mn omgeving word er enorm gevloekt! en t woord tieten en takke heeft ze overgenomen. gelukkig zegt ze het uit zichzelf nooit.

7 maanden geleden

Maar hey, aan de andere kant.. Mijn zoontje heeft “Aahw cute” ook overgenomen 😅 en weet het op een of andere manier ook goed toe te passen 😅

7 maanden geleden

Ik had tijdje terug dat ik aan het rommelen was om haar in de wagen te krijgen, kreeg d'r niet vast, dus ik zeg kut. Dat heeft ze heel goed onthouden en weet het ook prima toe te passen 🙈

VRIEND

5 maanden geleden

Hier de nieuwste toevoeging gisteravond, toen ik hem onder de douche de douchekop niet terug wilde geven; Ohmygod!

5 maanden geleden

Onze zoon zei van de week, op de commode, tegen de hond die zijn kamer in liep: op bokken Teddy🙈

5 maanden geleden

Nieuw woord sinds 3 weken: damme (gadverdamme). Dit zegt ze nu als ze iets smerig vind of als ze gestoord word in haar spel (of als de kat op de kattenbak heeft gescheten)🤣🤭

5 maanden geleden

Hier is het tegenwoordig “i’m sorry” ipv sorry 😅

5 maanden geleden

Reactie op Paravet_Girl96

Onze zoon zei van de week, op de commode, tegen de hond die zijn kamer in l ...
Hier is het ‘wegwezen genji’ tegen de kat 😂