27 Reacties

5 maanden geleden

Het avondeten is hier nog immer een drama. En soms is het moeilijk om je dan in te houden. Vanavond werd me de spiegel voorgehouden... Ons kereltje nam welgeteld één hapje van de overheerlijke orzo en duwde vervolgens z'n bord weg met de boodschap "Zoek het maar uit!" Dat waren dus mijn woorden een aantal keer toen ie helemaal niks wilde proeven of iets. En nu krijg ik ze terug! 😂🤣

VRIEND

5 maanden geleden

Reactie op MinnieMouse

Het avondeten is hier nog immer een drama. En soms is het moeilijk om je da ...
Ik sluit me aan bij het eet drama... You're not alone ...

5 maanden geleden

Bracht meneer vanmorgen naar de opvang.. waar hij bij binnenkomst luid verkondigde “papa dikke billen!” 🤣🤣

5 maanden geleden

Oh nee 😱 we hadden hier gister een “fuck off” 😓🫣🫣🫣 Vriend en ik hadden na bedtijd een discussie over wie het dat nou weer geleerd heeft 😅

5 maanden geleden

Mijn man zegt wel eens, moven tegen de hond als zij op de bank aan het slikken is. Van de week was ik met onze dochter aan het shoppen, kwam een vrouw wat te dichtbij haar zegt ze ineens: moven jij! Schaamde me dood 🙈😂

5 maanden geleden

Mijn man zei laatst in de auto over iets dat het kloten was. Dochter achter in zei het na maar t kwam er meer uit als klompen. We gingen op dat moment naar mijn ouders toe waar ze haar eigen klompjes heeft. Dus hij bedacht zich geen moment en zei jaa we gaan naar opa en oma met de klompen hahahahhaha ik heb zo hand gelachen. 🤣

5 maanden geleden

Ketrijst!, ketworst! En hij smijt het eten opzij. Okeeeee 🫣 Ik dacht dat we dat woord maar weinig gebruikten, maar het is blijkbaar toch net iets teveel voor hem langs gekomen? Ik negeer het maar, in de hoop dat t dan overvliegt. En dat de uitspraak niet verbetert..