8 Reacties

één jaar geleden

Gewoon lekker geven als wij honger hebben eten we ook toch?

één jaar geleden

Blijkbaar heeft hij het nodig! Misschien naar 2 boterhammen gaan? Dan zit hij sneller vol.. rijstwafel en paar hapjes yoghurt vult niet zo denk ik..

één jaar geleden

Reactie op Cindy11

Blijkbaar heeft hij het nodig! Misschien naar 2 boterhammen gaan? Dan zit h ...
Het is meer dat die met ze boterham , het laatste hapje niet meer wilt. Maar wel na een half uur naaar de fruitschaal wijst. 😅

één jaar geleden

Ja hier mag ze onbeperkt fruit, ze kan het heel goed zelf aangeven. Het is gezond en ze vindt het lekker dus wil dat graag stimuleren, maar soms betekend dat dat ik wel veel in de keuken sta te schillen 🤣

één jaar geleden

Hier eet onze mini bijna elke dag in 2-3 uur 2 boterhammen en een stuk fruit en een fles melk 😂 En om 12 uur weer 2 boterhammen :) Ze heeft het nodig denkik, maar echt hard groeien doet ze nog steeds niet 😛 (in haar eigen tempo goed hoor, maar ze is een kleintje ;))

één jaar geleden

Wat jij noemt is voor ons zoontje een normale hoeveelheid haha. En hij zit op de min op de lijn. Ja ik geef onbeperkt (gezond) eten. Ga er vanuit dat hij het nodig heeft als hij het eet.

één jaar geleden

Wij geven hem gewoon eten wanneer hij er om vraagt of hangry wordt. Wortel, rijste/maiswafels, komkommer, een hele appel (lekker lang zoet mee) etc etc. Op de opvang hebben ze aangegeven dat hij echt veel kan eten! Maarja, het is ook een grote jongen - perfect op zijn eigen lijntje wel! Zou jij geen honger hebben als je de hele dag aan het leren/spelen/rondlopen/stoeien/klimmen/klauteren/ bent etc? Ik snap het wel 🤪

één jaar geleden

Reactie op Amooma

Wij geven hem gewoon eten wanneer hij er om vraagt of hangry wordt. Wortel, ...
Jaa true that. Hier zit die ook onder ze lijntje. Het is alleen erg nieuw voor me dat die zoveel wilt eten 🤣🤣 en nu ook echt bij de koekjes kast en fruitschaal gaat staan elk uur. 😅 daarom eerder wat ik hem dan allemaal voor gezonde dingen kan geven. Kan hem bijv. geen 3 bananen geven op een dag omdat die daar naar wijst. 🤭 komkommer wilt die dus niet hebben. Het is weer even "zoeken" en zelf weer even aanpassen 😁