20 Reacties

5 jaar geleden

Ik slik omega 3 pillen van Holland en barret

5 jaar geleden

Je hebt compleet zwanger met omega 3

5 jaar geleden

Ik bedoel deze

5 jaar geleden

Reactie op Mama In Spe-24

Ik bedoel deze
Daar zat ik inderdaad ook naar te kijken, alleen weet ik niet of daar voldoende in zit😊 Ik las dat er namelijk niet voldoende calcium in zat, maar daar krijg ik wel voldoende van binnen in m'n voeding. Dus ik dacht even kijken welke jullie allemaal aanraden.

5 jaar geleden

Omega 3 van Orangefit, plantaardig (ik eet veganistisch)

5 jaar geleden

Reactie op Julie18990

Ik slik omega 3 pillen van Holland en barret
Zou dat voldoende zijn? Of moet ik ook aan de nootjes en vis? Ik ben niet zo een noten fan. Een visje op z'n tijd vind ik wel lekker😊

5 jaar geleden

Reactie op NdSantos90

Zou dat voldoende zijn? Of moet ik ook aan de nootjes en vis? Ik ben niet z ...
Minimaal 1 keer in de week vis eten is sowieso aan te raden tijdens je zwangerschap. Dus ik zou dat zeker doen😊

5 jaar geleden

Hoi! Ik neem die van testa. Gemaakt van algenolie ipv vis. (Vis krijgt het ook van de algen) Ik heb een abonnement dus ik krijg het om de 3 maanden met de post binnen. Ideaal :)

5 jaar geleden

Reactie op Pepsr

Omega 3 van Orangefit, plantaardig (ik eet veganistisch)
Pepsr! Eindelijk lees ik hier iemand die veganistisch eet! Ik ook 😄 Waar let jij extra op?

5 jaar geleden

Reactie op Ennoid

Pepsr! Eindelijk lees ik hier iemand die veganistisch eet! Ik ook 😄 Waar l ...
Ik was voor de zwangerschap al vrij bewust bezig met alle voedingsstoffen binnenkrijgen, dus verander eigenlijk weinig! Ik sport ook redelijk veel, dus enige aanpassing is wat meer eiwitten proberen binnen te krijgen. En jij?

5 jaar geleden

5 jaar geleden

Reactie op Pepsr

Ik was voor de zwangerschap al vrij bewust bezig met alle voedingsstoffen b ...
Ja me too. Inderdaad nu vegan visolie capsules en wat beter letten op groenten en fruit wassen. Dat deed ik altijd errug slecht. Ik let ook goed op voedingsstoffen maar ben toch benieuwd naar mijn bloedwaardes. Heb jij dat weleens laten testen?

5 jaar geleden

Reactie op Ennoid

Ja me too. Inderdaad nu vegan visolie capsules en wat beter letten op groen ...
Nee, ik doneer(de) wel bloed, waardoor in ieder geval hemoglobine gecheckt werd. Verder eigenlijk nog nooit gedaan. Ik slik extra B12 en ijzer ook nog. En magnesium, maar dat deed ik voor de vegan life stijl al :).

5 jaar geleden

Reactie op Pepsr

Nee, ik doneer(de) wel bloed, waardoor in ieder geval hemoglobine gecheckt ...
Dank voor het delen! Fijn om even te horen hoe jij het doet.

5 jaar geleden

Reactie op Ennoid

Pepsr! Eindelijk lees ik hier iemand die veganistisch eet! Ik ook 😄 Waar l ...
Ook vegan👆/semi vegetarisch. Ik eet wel extra plakje kaas en ei nu. Verder multivit zwanger van Kruidvat, vegan omega 3, magnesium en zink.

5 jaar geleden

Thanks allemaal voor jullie reacties!😊

5 jaar geleden

Ik slik Davitamon zwanger met omega 3

5 jaar geleden

Hoi! Op advies van een voedingsconculent slik ik van het merk Vitals: Elke dag mama (folaat en andere vitamines), vitamine D, magnesium en Omega Mor- epa DHA supplementen. Dit is een advies voor mijn levensstijl, dus niet passend voor iedereen. Ik ben tevreden over de supplementen. Ze zijn iets kostbaarder, maar bevatten ook hoogwaardige vitamines en mineralen. 😊

5 jaar geleden

Reactie op ChantalBdW

Hoi! Ik neem die van testa. Gemaakt van algenolie ipv vis. (Vis krijgt het ...
Hee hoi. Even gekeken naar testa. Zie dat je twee verschillende hebt. Eentje met EPA en eentje zonder. Wat is beter denk jij?

5 jaar geleden

Hee hoi. Even gekeken naar testa. Zie dat je twee verschillende hebt. Eentj ...
Hoi! Bij zwangerschap adviseren ze beide te nemen :) dat doe ik ook braaf https://testa-omega3.com/nl/zwangerschap-visolie-omega-3/