6 Reacties

één jaar geleden

Ja herken het helemaal! En dat dat eeuwige dilemma nóg meer kleren aandoen of niet… Bij ons was ‘de oplossing’ uiteindelijk een tochtstrip onder de deur omdat het blijkbaar toch wat tochtte in zijn nieuwe kamer… Denk niet dat het met ziek worden te maken hoeft te hebben hoor! Zou het bij jullie nog zoiets kunnen zijn?

één jaar geleden

Reactie op mila30

Ja herken het helemaal! En dat dat eeuwige dilemma nóg meer kleren aandoen ...
Inderdaad, super vervelend maar ik kan haar ook niks extra’s meer aantrekken, want ja wat kan verder nog haha. Fijn dat het bij jullie is opgelost! Misschien zou dat kunnen, maar had ze het dan al niet eerder moeten hebben, want het is nu sinds bijna 3 weken. Vraagje, was het bij jou zoontje ook spontaan of was het wel wat langer aan de lage kant?

één jaar geleden

Reactie op mila30

Ja herken het helemaal! En dat dat eeuwige dilemma nóg meer kleren aandoen ...
Haar kamer is trouwens inmiddels ook op 21 graden, voorheen was het altijd 18, en was ze ook minder dik gekleed, vandaar dat ik het een beetje vreemd vind 🧐

één jaar geleden

Heel herkenbaar. Onze dochter heeft nu een wolletje aan. En een slaapzak van Daalouma. Probleem is nu gelukkig opgelost en ze heeft het heerlijk warm.

één jaar geleden

Het is op zich wel normaal om snachts wat koeler te zijn dan overdag, dat is bij iedereen zo. Maar ik weet natuurlijk niet hoe koud ze dan is. Klinkt wel als een hele warme outfit! Ik heb ook 2 dekens snachts en toch nog soms koud... En er gaan wel heel veel virussen rond. Misschien kost dat even wat energie? Of een tandje ofzo?

één jaar geleden

Reactie op milk

Inderdaad, super vervelend maar ik kan haar ook niks extra’s meer aantrekke ...
Het was voor ons wel ook echt voor langere periode! Hopelijk vinden jullie snel een oplossing (en word het buiten gewoon ook lekker wat warmer 😉)