6 Reacties

één maand geleden

Ons zoontje eet ook amper wat in de ochtend. Zelfs als ik allemaal lekkere dingen maak is het na maximaal 3 happen klaar. Mijn man en ik hebben allebei eigenlijk ook geen behoefte aan een uitgebreid ontbijt. Ik heb me er dus maar bij neergelegd dat ons zoontje daar ook geen behoefte aan heeft. De rest van de dag eet hij prima dus hij komt ook niks tekort. In de ochtend drinkt hij vaak een beker melk/sojamelk/havermelk. Tussen “ontbijt” en lunch in krijgt hij dan een tussendoortje wat hij vaak wel opeet. Iets van groentesticks en kaas, of fruit en yoghurt.

één maand geleden

Ik ben ook niet echt van het ontbijt, dus ik snap dat mijn zoontje dat ook niet is. Hij krijgt elke ochtend een fles pap, die nooit helemaal opgaat.

VRIEND

één maand geleden

Omelet, ontbijt smoothie, havermout of Brinta pap, krentenbol of plak ontbijtkoek als het echt niet wil in de ochtend.

VRIEND

één maand geleden

Kommetje yoghurt met krentjes en honing of fruit. Hier eet hij soms net wat meer als hij de krentjes eruit kan vissen of ik de plakjes banaan in vormpjes uitsnijd, zodat hij yoghurt met sterretjes heeft ofzo.

één maand geleden

Beschuit, kwark met havervlokken, havermoutpannekoeken

één maand geleden

Je kan Banaan pannekoekjes ook de avond van te voren maken. Ik doe er vaak ook havermout doorheen zodat er wat vezels bij zitten. Hij eet ook regelmatig brinta of havermout als ontbijt en bij papa is het vaak steak/kip/biefstuk met ei en avocado dat eet hij ook goed weg. Of wij maken havermout cakejes met blauwe bessen