4 Reacties
één jaar geleden
In principe heeft ze dan nu 5 dagen koorts en ookal zie je weinig geks, zou ik toch overleggen met de huisartsenpost dat je wil dat ze even nagekeken wordt omdat je niet weet waar het vandaan komt.
Onze knul kan met hoge koorts (bleek uiteindelijk oorontsteking) rondrennen, maar laatst had hij griep met 40+ koorts en ik heb nog nooit zo’n ziek vogeltje in m’n armen gehad.
één jaar geleden
Hoe gaat het nu met je dochter?
Mijn zoontje heeft ook regelmatig koorts wat niet te merken is door zijn gedrag. Meestal is het dan ook na 1-2 dagen over. Wat je wel kan doen, omdat we het weekend ingaan, is even de huisarts bellen. Geef je haar ook zetpillen? Wat onze dokter toen adviseerde was om (in ieder geval) overdag geen zetpil te geven zodat het vanzelf gaat zakken, anders blijf je in zo’n cirkel. Maar het is altijd handig om even met je huisarts te overleggen wat zij adviseren.
Heel veel beterschap en hopelijk knapt ze snel op🍀
één jaar geleden
Reactie op mamaminipanda🐼
Hoe gaat het nu met je dochter?
Mijn zoontje heeft ook regelmatig koorts w ...
Vanochtend was ze koorts vrij, dus de rest van de dag niet meer gemeten, net voor het naar bed gaan weer 39 graden koorts, maar je merkt dus echt 0,0 iets aan haar, vind het zo vreemd.. gaf haar afgelopen dagen alleen voor het slapen gaan een zetpil, maar dit heb ik vanavond niet gedaan
één jaar geleden
Reactie op Grotewens
Vanochtend was ze koorts vrij, dus de rest van de dag niet meer gemeten, ne ...
Ahhh, jaa vervelend is dat dan als je niet weet wat het is. Er is nu wel een virus in de lucht en hoor echt alleeeeen maar kinderen die ziek zijn. Mijn zoontje is ook al 1,5 week ziek. Steeds op en af koorts en dit keer ook wel geregeld last ervan, maar dan toch wel weer willen spelen gelukkig. Merk ook dat hij wel nu meer wilt slapen als hij niet lekker is. Hoe is het in de nacht gegaan bij je dochter en had je nog wel de huisarts gesproken?