Goede avond. Ik heb een vraagje…
Zijn er dames hier die met 30 weken zwanger zijn nog gaan vliegen (op vakantie)? Hoe ging het?
Ik ben in mei 30 weken en willen graag met ons zoontje even weg voor dat zijn broertje/zusje komt. Wij twijfelen nu of wij gewoon in Nederland blijven of toch even naar Spanje gaan.
Geen ervaring maar ik geloof dat je het vanaf 28? Weken wel moet aangeven bij het vliegmaatschappij.
En misschien een ticket met annuleringsverzekering boeken mocht ie je goed voelen lekker gaan maar mocht er toch complicaties zijn of je redt het niet lichamelijk kan je tenminste nog je geld gedeeltelijk of helemaal terug krijgen🙂
Mijn vliezen braken op vakantie in Duitsland (met 32 weken) dus ik zou zwanger niet meer naar het buitenland gaan maar voor die tijd was het wel een geslaagde trip 😉
Ik was in Griekenland. Heerlijk!! Maar.. ik zou zeker lekker gaan en er van genieten maar alleen naar landen waar je als het echt nodig blijkt ook veilig en goed kan bevallen. Dan kan je geruster weg misschien.
Wel op vakantie geweest met die termijn maar met auto ipv vliegtuig. Gewoon naar Spanje gereden en heerlijke vakantie gehad. Vliegen ben ik nooit zo fan van geweest (niet bang ofzo), en auto vond ik heerlijk/makkelijk.
Ik ben naar Tenerife geweest met 33 weken. Ik heb het goed overlegd met de verloskundige vooraf. Vliegreis en de vakantie waren goed! Wel heel rustig aan gedaan natuurlijk.