6 Reacties

4 jaar geleden

Wij zijn daar nu met ons zoontje van 7 maanden oud, het is momenteel wel erg warm (34 graden). Maar als we gewoon bij het zwembad in de schaduw zijn is het wel goed te doen. En we hebben kamer met airco wat ook wel erg lekker is. Overdag koelt deze de kamer en snachts hebben we hem uit tegen evt verkoudheidsklachten door de airco. We zitten in Cala D鈥檕r en de stranden zijn hier wel erg druk, dus dat zal in augustus wel helemaal druk zijn. :)

4 jaar geleden

Wij gaan met onze zoon can dan 9 maanden in augustus naar Turkije, vind het ook wel spannend idd. Vooral de warmte en hoe het zal gaan

4 jaar geleden

Ik woon in Zuid Korea waar het nu elke dag 30 graden is met een luchtvochtigheid van >80% Kleed je kleintje in luchtige stoffen en losse kleding, dus niet te strak. Zonnehoedje, zonnebril en zonnebrand zijn een must. Ik probeer hier niet naar buiten te gaan tijdens het heetst van de dag, maar als het dan toch moet heb ik een kleine oplaadbare ventilator bij me. Let er ook goed op dat je kleintje genoeg drinkt, en biedt overdag ook water aan als het echt heet is. Als je een wandelwagen/buggy meeneemt raad ik aan om een cool seat (van die mesh inleggers, geen flauw idee hoe ze in NL genoemd worden) aan te schaffen zodat je kindje niet zo'n bezweet ruggetje krijgt. Als je de draagzak meeneemt moet je de draagzak als extra laagje "kleding" rekenen. Ik heb 'm zelf niet maar ik heb hier ergens anders op het forum gezien dat de ergobaby 360 air (oid, kan het me niet precies herinneren) zeer aangeraden wordt voor warm weer. Er zijn genoeg mensen die in een heet klimaat wonen en ook baby's krijgen. Ik zou gewoon lekker op vakantie gaan. Met baby is een vakantie sowieso anders dan zonder baby, of het nu heet is of niet. Succes en geniet ervan!

4 jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Ik woon in Zuid Korea waar het nu elke dag 30 graden is met een luchtvochti ...
Thanks voor de tips! Ik ga in juli weg 馃憣

4 jaar geleden

Wij gaan 7 augustus ook naar Mallorca! Denk dat het allemaal wel goedkomt. Misschien op het heetst van de dag even samen slapen op de hotelkamer, luchtige kleertjes etc. Gewoon gaan hoor, lekker genieten鉂わ笍

4 jaar geleden

Ik ga naar Zuid- Spanje in augustus, maar komt vast goed. Het is daar veel meer inricht op de hitte, dus het voelt minder heftig dan wanneer het hier een keer 35 graden is. Gewoon doen馃槉