4 Reacties
één jaar geleden
Wij gaan naar Italie en hebben zelfs 2 overnachtingen haha, kunnen we lekker relaxed rijden!
We zijn van plan zo’n tablethouder te kopen voor aan de stoel, waar ook wat speelgoed en drinken etc in kan. Verder inderdaad regelmatig stoppen, evt even een speeltuin opzoeken.
En ik las als tip om juist onderweg eten te geven ipv tijdens een stop, om zo onderweg wat vermaak te geven. Vond ik een handige tip!
één jaar geleden
Wij zijn juist in de nacht gaan rijden, zodat ze lekker kon slapen. Dit ging heel goed! Terugweg alleen overdag gereden, was drama 😂 zou juist buiten de auto eten, zodat je zoontje lekker kan bewegen en lopen.. en de zitruimte naast hem vrij houden zodat er altijd iemand naast hem kan zitten en je niet alles hoeft te verplaatsen haha
één jaar geleden
Wij gaan net na zijn avondeten starten met rijden. Dan na 2/2,5u even stoppen voor z’n fles en slaapzak voor in de auto aan. En vervolgens rijden maar, ik verwacht dat hij dan wel lekker gaat slapen.
Wij komen rond 2/3u aan bij ons hotel. Zijn slaapzak kunnen we omritsen en er hebben een kamer geboekt met babybedje dus we kunnen hem zo overleggen🤞🏻 we blijven 2 nachtjes in dit hotel. Als eerste omdat wij zelf niet goed gaan op korte nachten, en zo hebben we ook nog een kamer beschikbaar voor zijn middagdutje (die we eventueel mee kunnen doen) en we hebben een leuk plaatsje om te bezoeken uitgezocht. In de avond weer op tijd naar bed en dan vertrekken we rond 03.00u in de nacht weer zodat we al flink wat kilometers gemaakt hebben voordat hij wakker wordt. Als hij wakker wordt lekker ergens samen ontbijten en daarna is het niet zo ver meer.
Maar, dit wordt de eerste keer en hopen dat dit zo gaat werken☺️ verder hebben we speelgoed voor aan de stoel voor hem gekocht, raamspinners enz. Wij willen zelf de tablet in de auto zo lang mogelijk uitstellen nog