3 Reacties
één jaar geleden
Mijn zoontje is wel veel ziek, maar hij neemt ons niet meer erin mee over het algemeen.
Misschien eigen voeding/weerstand eens onder de loep nemen?
Wellicht kun je dingen proberen als eerder naar bed, vitamines bijslikken, gezondere voeding etc. Vitamine d schijnt ook te schelen voor weerstand.
één jaar geleden
Ik heb ook heel lang het gevoel gehad dat ik op mijn tandvlees liep. Ik verloor ook maar gewicht, viel van de ene ziekte in de andere... Na 10 maanden (na de geboorte) deed ik het volgende dat hielp:
Door dieetadvies (en borstvoeding te stoppen) verloor ik geen gewicht meer en voelde ik me energieker :-). Maar ik wou weer aankomen want zat ondertussen met ondergewicht...
Ondertussen werk ik nog maar part-time (andere functie wegens 2e zwangerschap :-).) en kan ik meer slapen, heb ik minder stress (gehaast), ben ik niet meer ziek geweest en komen de kilo's eraan zoals me nog nooit is gelukt :-p. Ik geniet weer, zorg voor mezelf... Ik moet vaststellen dat ik een andere life-style nodig had. Na het geboorteverlof ga ik dan wss ook van werk veranderen zodat ik baby nr. 2 hopelijk met een betere gezondheid kan grootbrengen en er meer van kan genieten zoals ik nu kan doen. Ik hoop dat het tij ook bij jou snel zal keren en het allemaal wat lichter en leuker wordt. Veel goede moed en sterkte❤️!