10 Reacties

5 jaar geleden

Ik geloof dat je die van je verloskundige krijgt tijdens je eerste afspraak

5 jaar geleden

Reactie op Nikkisan

Ik geloof dat je die van je verloskundige krijgt tijdens je eerste afspraak ...
Ik heb een icsi traject gedaan dus ik zie enkel verpleegkundige voor echo die me niet veel kan zeggen

5 jaar geleden

Hoi. Misschien eens kijken bij je ziekenfonds of die zwangerschapsconsultenten hebben. Bond moyson/de voorzorg biedt dit alleszins aan en die consulenten geven je alle informatie over de meer praktische kant (kraamgeld, kraamzorg, jouw uitkering, ...). Is echt een super service :) indien jouw ziekenfonds dit niet heeft zou het mss zelfs kunnen dat je als niet lid bij de zwangerschapsconsulenten van bond moyson terecht kan, dat weet ik niet zeker

5 jaar geleden

Reactie op Cvc

Hoi. Misschien eens kijken bij je ziekenfonds of die zwangerschapsconsulten ...
Ik ben bij de voorzorg dus zal eens nahoren. Op de site vond ik niet zo veel maar zal ze eens contacteren. Ben iemand die alles plant en lijstjes maakt dus graag een houvast heeft

5 jaar geleden

Zwangerschap + is echt een top app☺️ staat alles in tijdlijnen en takenlijsten om af te vinken 😁

5 jaar geleden

Zwangerschap + is echt een top app☺️ staat alles in tijdlijnen en takenlijsten om af te vinken 😁

5 jaar geleden

Reactie op Lynnyke

Ik ben bij de voorzorg dus zal eens nahoren. Op de site vond ik niet zo vee ...

5 jaar geleden

Juist gemaild. Is niet beschikbaar in regio Antwerpen . . . Heb gemaild dat ze me dan toch op weg kunnen helpen

5 jaar geleden

Reactie op Lynnyke

Juist gemaild. Is niet beschikbaar in regio Antwerpen . . . Heb gemaild dat ...
Ouh jammer!

5 jaar geleden

De vroedvrouw en mutualiteit geven dit door