7 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben geen ouderbijdrage. Wellicht kun je eens vragen waar de vrijwillige ouderbijdrage o.a. aan besteed wordt? Dan heb je er ook een beeld bij en kun je een invulling maken of je het volledig betaald of niet.

2 maanden geleden

Mijn zus betaald niet de ouderbijdrage. Zij kunnen rondkomen met hun loon maar hebben het niet breed. Die 40euro (zelfde bedrag) per kwartaal besteden ze nu aan een uitje. Het is dus niet dat ze het niet kan betalen maar het geeft iets ruimte om het niet te betalen.

2 maanden geleden

Reactie op Grace93

Mijn zus betaald niet de ouderbijdrage. Zij kunnen rondkomen met hun loon m ...
Ik snap het helemaal.

2 maanden geleden

De ouder bijdrage is vrijwillig, als je het niet kunt of wilt betalen mogen ze je kindje niet weigeren. Onze kinderen gaan naar de vrije school, de richtlijn is €250 per kind per jaar. Maar dit betalen wij niet met 3 kids. wel een deel! Ik probeer daarnaast zoveel mogelijk op school te helpen elke week en met alle jaarfeesten dus dat compenseert zich ook wel. 🤗

2 maanden geleden

De school waar onze oudste naar toe gaat, heeft het afgeschaft, lees ik net... Ik had eigenlijk verwacht dat we zo rond de 250 per jaar kwijt waren maar dat is dus niet meer. Regio Zuid Holland Zuid zitten wij in.

2 maanden geleden

Hier 22,5 per jaar per kind. Daar wordt Sinterklaas, kerst en kleine attenties/traktaties in het jaar van betaald

VRIEND

4 weken geleden

Toevallig net dat verzoek binnen gekregen. Ook met nadruk dat het vrijwillig is en de kindjes niets geweigerd zal worden ongeacht betaling. Hier is het 125 per jaar. Ik weet niet of dat per kind i, maar er zijn wel vieringen en knutsels door ouders vanuit school voor de kindjes die vermoedelijk hiervan bekostigd worden, denk ik...