6 Reacties
2 maanden geleden
Het viel mij alles mee! (En ik ben alleen) verschil van 1 jaar en 7 maanden,
Zit nu in mijn wachtweken tot ik mag testen want bezig voor nummer 3
2 maanden geleden
Onze dochter is nu 5 maanden en ik zag er ook behoorlijk tegenop. Maar al sinds ze geboren is gaat alles heel makkelijk. Ik vond van 0 naar 1 pittiger dan van 1 naar 2. Er is al een ritme met een bijna 3 jarige en de baby gaat er lekker op mee. Ze doet natuurlijk meer dutjes maar m'n zoontje helpt graag bij alles mee en dat scheelt dat hij daarom totaal niet jaloers is. Lekker mee laten helpen zoveel als kan zodat de oudste zich niet overgeslagen voelt. Het komt goed! En zo niet, is er altijd wel een oppas of opa en oma in de buurt die de oudste even meeneemt om te spelen.
2 maanden geleden
Aahhh super lief jullie reacties doet me goed dit te lezen! Ook dat bet normaal is dat ik deze spanning ineens heb!
Onze dochter is gelukkig heel behulpzaam en zorgzaam dus als ik het zo lees denk ik ook wel dat het goed gaat komen. Maar merk de laatste dagen dat ze heel veel aandacht vraagt terwijl ze voorheen altijd heel rustig zelf zich kon vermaken. En alles waarbij ik zeg dat iets op dat moment niet kan of mag is momenteel huilen en drama. Maar ik gok dat het nu ook komt omdat ze merkt dat er vanalles aan het veranderen is en er een hoop staat te gebeuren.
Ik hoop dat het voor ons net zo soepel gaat verlopen zoals ik bij jullie ervaringen lees❤️🩷
2 maanden geleden
Hier is ook alles reuze meegevallen. De eerste 3 weken was mn man thuis en nam de meeste zorg over met de oudste. Daarna ging alles ook echt vanzelf. De praktische dingen vind je ook een manier op. Ivm het niet mogen tillen tot 6 weken verschoonde ik de oudste gewoon op de grond. Zo deed ik dat eind van mn zwangerschap ook. Vond de leeftijd 2,5-naar 3 ook wel echt een verschil, ze worden al best zelfstandig. Traplopen gaat goed en ze kunnen al best wat aangeven ook.