8 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb er wel over nagedacht.. heb nu best hangende borsten en zou wel een vergroting willen maar ik hoorde dat het ongeveer een jaar kan duren en dan worden je borsten meer en deels weer zoals ze waren. Dit wacht ik dus even af 馃槉

4 jaar geleden

Wel over nagedacht. Voor de zwangerschap 45kg afgevallen. 5 maanden borstvoeding gegeven en als het ons gegunt is zou ik nog een kleintje willen. Ik wacht het in ieder geval nog even af馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Daphne90

Ik heb er wel over nagedacht.. heb nu best hangende borsten en zou wel een ...
Ja als ik het zou overwegen dan zou het pas wezen als me kleine 3 a 4 jaar is.

4 jaar geleden

In mijn zwangerschap gingen mij borsten al meer hangen. Ik hoop nog een keer of misschien twee keer zwanger te worden. Dus zou iig daarop wachten en zou daarbij ook eerst weer wat fitter zijn en wat lichter. En als ze dan nog hangen zou ik een borstlift wel overwegen.

4 jaar geleden

Elke vrouw krijgt wel tot op zekere hoogte slappere borsten na de zwangerschap. Het maakt ook niks uit of je borstvoeding hebt gegeven of niet. Tijdens de zwangerschap ontwikkeld het klierweefsel in je borsten door de zwangerschapshormonen als voorbereiding op de melkproductie na de zwangerschap. Of je nu borstvoeding geeft of niet, na de bevalling krijg je stuwing doordat bloed en lymfevocht naar het klierweefsel in je borsten geleid wordt. Als je geen borstvoeding geeft en wanneer je stopt met borstvoeding slinkt dit klierweefsel (en meestal is het vet in je borsten ook al verminderd) waardoor je borsten slapper worden. Na je eerste menstruatie zouden je borsten weer wat steviger moeten worden en na verloop van tijd komt er ook weer nieuw vetweefsel wat je borsten weer wat opvult. Je kunt oefeningen doen om je borsten iets minder te laten hangen*, maar het hangt natuurlijk ook heel erg af van je cupmaat. Bij kleinere borsten zal dat beter werken dan bij grotere borsten lijkt mij. Maar proberen kan natuurlijk geen kwaad! *1. duw je handpalmen tegen elkaar voor je borst met je ellebogen naar buiten gericht voor een paar tellen en dan laat je weer los voor een paar tellen en dit herhaal je tien keer. 2. Houdt je armen naar de zijkant, ter hoogte van je schouders, in een hoek van 90 graden. Breng je armen in die positie naar je borst. Je kunt ook gewichten gebruiken en je kunt dit ook zittend of liggend doen. Maar een operatie doet natuurlijk ook wonderen, en als je je daar goed bij voelt moet je je zeker niet tegen laten houden door wat anderen vinden! Ik zou er als ik jou was dan wel even mee wachten. Misschien heeft moeder natuur het wel goed met je voor 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Elke vrouw krijgt wel tot op zekere hoogte slappere borsten na de zwangersc ...
Bedankt voor je berichtje en tips. Ik wacht inderdaad sowieso nog een paar jaar. Kijken hoe het nog gaat veranderen en als ik het wil laten doen dan wacht ik tot me kleine oud genoeg is dat ik hem niet meer hoef te tillen. 馃き

4 jaar geleden

Ik had al een borstvergroting gedaan voordat ik zwanger werd. Moet zeggen dat ze na de zwangerschap bijna niet veranderd zijn.

4 jaar geleden

Hier zeker een optie om ze te laten liften. Maar eerst kinderwens voltooien en dan mijn lichaam een jaartje laten ontzwangeren. Indien ik dan nog steeds zoveel moeite heb met hoe mijn borsten er sinds de bevalling uitzien, doe ik het! 馃槉 Nochtans noooit gedacht pre bevalling dat ik er nu zo zou instaan. Maar ik ben nog nooit zo onzeker over mijn lichaam geweest als nu.