15 Reacties
3 jaar geleden
Ik gebruik Gerber granenpap. Die van 12+ maanden heeft wel veel toegevoegde suiker en je moet goed op de verpakking kijken want sommige andere producten hebben wel toegevoegde suikers. Maar veel van hun producten zijn gezoet dmv fruit puree en ze hebben ook pap zonder smaakjes.
3 jaar geleden
Olvarit (bio) granen pap.
Let er wel even op dat granen per definitie koolhydraten zijn, dus bij de voedingswaarde zul je dat altijd zien staan.
VRIEND
3 jaar geleden
Mijn man kwam met tips van collega's; yoghurt met brinta!
Zelf samen te stellen, geen lading suiker en toch het stevige laagje vulling van de yoghurt en de trage vertering met het lang gevulde gevoel door de vezels. Zo'n koekje erin verkruimelen kan ook, maar daar zit dan wel weer suiker/zoetstof in...
3 jaar geleden
Ik heb de bio fijne granen pap van de appie… het viel mij op dat Olvarit honing er in heeft zitten.. 8+.
VRIEND
3 jaar geleden
Ik denk dat ik een pyjama smoothie ga proberen voor ons kereltje. Hij vond onze ontbijt smoothie vanochtend erg lekker met yoghurt, fruit, avocado, havermout, amandelpasta en water.
Gaan we gewoon zoiets soortgelijks proberen als toetje voor het naar bed gaan. In havermout zit zeker geen suiker 😋
3 jaar geleden
Reactie op Hepziba
Ik denk dat ik een pyjama smoothie ga proberen voor ons kereltje. Hij vond ...
Ons zoontje krijgt vaak wat havermoutpap (met water gemaakt) voor ontbijt. Hij vindt het erg lekker.