6 Reacties

één jaar geleden

Dokter bellen. Ik weet alleen toen mijn zusje jong was en afwasmiddel verdunt met water had gedronken dat ze melk moest drinken maar ik weet niet of dat hier bij ook is. Ik zou de dokter bellen voor informatie

één jaar geleden

Reactie op Bobbi 84

Dokter bellen. Ik weet alleen toen mijn zusje jong was en afwasmiddel verdu ...
Dank! Voor de tip, ik heb dr net ook een flesje melk geven. Toch maar de huisartsenpost gebeld voor de zekerheid. Ik denk niet dat het echt kwaad kan, maar hoor het toch liever. Dank!

één jaar geleden

Lijkt me helemaal niet zo erg!

één jaar geleden

Je kan beter even het advies van een huisarts afwachten of even op internet kijken of je daar een antwoord vind. Vaak hebben verschillende stoffen een verschillende behandeling nodig. Bij de een is water laten drinken voldoende en bij de ander kan dat juist schadelijk zijn. Maar als het alleen maar likken is valt het denk ik wel mee en zal inderdaad vooral spoelen voldoende zijn

één jaar geleden

Reactie op Littlebutterfly

Je kan beter even het advies van een huisarts afwachten of even op interne ...
Bedankt Sammie, ik heb de huisartsen post gister gesproken. Ze zeiden dat, mocht ze gaan hoesten of braken dan zou ze ook een longontsteking kunnen krijgen daarvan. Maar ze had gister en vandaag nergens last van.. gelukkig! Heb nu al die stomme geur dingen weggegooid en alles weggedaan waar ze bij kan. Dit gebeurt mij niet meer! Groetjes

één jaar geleden

Reactie op stav

Bedankt Sammie, ik heb de huisartsen post gister gesproken. Ze zeiden dat, ...
Voel je niet schuldig het kan elke moeder overkomen! Over het algemeen zijn geurdingen zoals die stokjes maar ook geurkaarsen enzo eigenlijk helemaal niet zo goed voor een kind/mens. Het kan heftige invloed hebben op je hormoonhuishouding. Sommige houtsoorten of verfsoorten die veel bij ledikantjes gebruikt worden word vaak ook aangeraden om ze minimaal 3maanden in een goed doorluchte kamer te hebben staan voordat je kindje er daadwerkelijk in slaapt. Dan ga je wel weer op een heel ander onderwerp🙊maar veel mensen weten dit ook niet helaas. Ik ben blij dat je dochtertje nergens last van heeft❤️