5 Reacties

één jaar geleden

Het is nu al te laat denk ik.. maar je kan een oorbel van jezelf in doen om het gaattje open te houden. Als je niets in hebt gedaan, dan is het waarschijnlijk nu al dicht gegroeid. Wij hebben dit laatst gehad met onze 3 jarige en daar zeiden ze bij de juwelier daar het gaatje binnen een uur weer dicht zit. We hebben dus opnieuw moeten schieten .. Wat betreft de pijn, kun je denk ik het beste koelen. Maar geen idee eigenlijk of er echt wat aan te doen is.,.. Hoe is de nacht gegaan?

één jaar geleden

Zal wel veel haat krijgen maar kan het niet laten. Weer een perfect voorbeeld waarom oorbellen onder bepaalde leeftijd verboden zou moeten worden.... Sterke voor je kindje die nog een keer een oorbel in d'r oor geschoten gaat krijgen omdat het ooooo zo mooi is. Sorry not sorry.

één jaar geleden

Reactie op Grace93

Zal wel veel haat krijgen maar kan het niet laten. Weer een perfect voorbee ...
Heel eerlijk ? Ik wilde ook echt wachten absoluut! Maar wat hebben wij een sterk kind hoor! Vandaag geprikt geen kick gegeven ❤️ was zelfs aan het lachen en spelen met de winkel eigenaar. Ik begrijp je absoluut dat je wilt wachten zeker ik vond het ook veel te vroeg maar echt ik ben nu zo blij en zij laat ze ook gewoon zien aan iedereen ❤️

één jaar geleden

Reactie op Lautje

Het is nu al te laat denk ik.. maar je kan een oorbel van jezelf in doen om ...
Ze sliep was weer om 4 uur…… ze was zelf al onrustig de hele tijd vanaf 1 uur. Om 6 uur ben ik opgestaan heb haar aangekleed en we zijn papa naar werk gaan brengen. Ik had gewoon een vrolijk kind ❤️ vandaag heeft ze een slaapje gehad dus ik ben benieuwd hoe het deze nacht zal gaan. Heb zelf ook nog even bijgeslapen na het opnieuw schieten. Wat een lief mens was dat hoor❤️ gratis oorbel gekregen, gespeeld, gelachen en een kanootje ❤️

één jaar geleden

Reactie op babygirlnovember

Heel eerlijk ? Ik wilde ook echt wachten absoluut! Maar wat hebben wij een ...
Fijn dat ze geen kick gegeven heeft ❤️.