9 Reacties

5 maanden geleden

Zeeman?

5 maanden geleden

Bij next heb je leuke sets. Met luier zijn ze wel vrij strak, maar zonder zitten ze top 👍🏼 Ik heb deze set onder andere voor m’n zoontje https://www.nextdirect.com/nl/nl/style/st405864/n34152#n34152

5 maanden geleden

Reactie op IreenK

Bij next heb je leuke sets. Met luier zijn ze wel vrij strak, maar zonder z ...
Bedankt dit ziet er veelbelovend uit! Ook fijn dat duidelijke matenlabel. Morgen ff de heupen opmeten en dan eens kijken waar we op uit komen👍🏻

VRIEND

5 maanden geleden

De onze is nog niet zindelijk, maar hij is wel een mager dingetje van wie ik veel broeken ingenomen heb, dus ik volg.

5 maanden geleden

Reactie op Daphne1989

Bedankt dit ziet er veelbelovend uit! Ook fijn dat duidelijke matenlabel. M ...
Mijn zoontje past qua kontje nog maat 80 🫣 maar moet wat lengte nu naar 92.. heb de onderbroeken maat 86/92 genomen 👍🏼

5 maanden geleden

Heb je al boxers ipv onderbroeken geprobeerd? Daar zit een dik elastiek boven. Het houdt bij mijn zoontje alles mooi op zijn plek, maar eerlijk gezegd vind ik mijn zoontje ook niet heel slank of zo (ook niet dik, gewoon normaal)

VRIEND

5 maanden geleden

Reactie op IreenK

Mijn zoontje past qua kontje nog maat 80 🫣 maar moet wat lengte nu naar 92 ...
Ik dacht, ik kijk ook even in die maatwijzer. Ons jochie zit verder maat 98 (net aan), qua lengte zou hij in maat 92 zitten en zijn taillewijdte zit op maat 68!!! (48 cm)

5 maanden geleden

Reactie op Hepziba

Ik dacht, ik kijk ook even in die maatwijzer. Ons jochie zit verder maat 9 ...
Oh wow, dat is idd wel een groot verschil. Wat lastig met kleding e.d. 😓 Ik kan ook echt geen broeken kopen zonder die verstelbare band in de taille

VRIEND

5 maanden geleden

Reactie op IreenK

Oh wow, dat is idd wel een groot verschil. Wat lastig met kleding e.d. 😓 I ...
Daar ben ik nu ook meer op gaan letten. Die met die nepkoordjes moet ik ook echt standaard 2 maten innemen.