7 Reacties

8 maanden geleden

Nou toevallig hier ook ,maar dan naar zijn piemel

8 maanden geleden

Mijn zoon gaat niet huilen maar grijpt ook naar zijn piemel of billen ik dag dat hij ook pijn had maar denk dat het meschien ook te maken heb met dat ze de luier vies vinden want als zijn luier schoon is doet hij het niet

8 maanden geleden

Is er ook een uitslag of bultjes te zien? Of is het huilen/pijn gedurende de dag of alleen in de avond/nacht? Mijn oudste dochter (inmiddels 14) heeft dat ooit ook gehad. Wij wisten niet wat er aan de hand was. Het bleek dat zij last had van wormpjes. Deze zijn soms erg klein en dus lastig te zien. Dit kan ook gepaard gaan met huilen en lijkt pijn te doen. Misschien eens goed kijken met een lampje als ze huilt?

8 maanden geleden

Hier had mijn dochter dat ook, die bleek blaasontsteking te hebben. Na een kuurtje is het weer helemaal over 😀

8 maanden geleden

Reactie op Nath1987

Is er ook een uitslag of bultjes te zien? Of is het huilen/pijn gedurende d ...
Bedankt voor je reactie! We dachten toevallig ook aan wormpjes, leken we ook te zien in haar luier maar ik vermoed dat het rijst van gisteren is haha. Dus dat houden we even in de gaten. Verder zien we nog niets en oogt alles als anders..

8 maanden geleden

Reactie op Jacky27

Hier had mijn dochter dat ook, die bleek blaasontsteking te hebben. Na een ...
Bedankt voor je reactie, ach sneeu, dat is natuurlijk ook helemaal niet te zien. Mocht het aanhouden dan ga ik dit zeker checken bij de ha. Dankjewel!

8 maanden geleden

Misschien een klein scheurtje, wat pijn doet als er urine over heen komt. Op een blaasontsteking.