17 Reacties

6 maanden geleden

Precies om deze reden slaapt onze zoon nog in een slaapzak 😅 dan kan hij niet klimmen. Wat betreft de trap, ik zou toch echt een traphekje plaatsen. Want de vraag is niet of, maar wanneer meneer rond gaat snuffelen.. in de tussentijd zou je nog de deurklink omhoog kunnen zetten, dat hebben wij nu ook bij alle deuren.

6 maanden geleden

Reactie op IreenK

Precies om deze reden slaapt onze zoon nog in een slaapzak 😅 dan kan hij n ...
we hebben bij de deur wel een sleutel die op slot kan is dat een optie?

6 maanden geleden

Wij zijn nu precies een jaar geleden overgeschakeld, ging perfect. Veel rustigere nachten! Klimt hij vaker uit zijn bed of nu eenmalig? Wat betreft de trap: deurklink van de kamer omhoog en traphekje boven

6 maanden geleden

Ik heb toen ze dat ging doen de ene kan van de ledikant er afgehaald en en een uitval rekje gedaan. Dat ze toch soort van idee had dat ze der uit kan. En de deur dicht kan die de deur open maken? Dan zou ik eventueel de deurklink ophoog

6 maanden geleden

Reactie op Lautje

Wij zijn nu precies een jaar geleden overgeschakeld, ging perfect. Veel rus ...
Nog maar 10min geleden gebeurt hij ging een dutje doen en plots was hij uit bed gevallen

6 maanden geleden

Reactie op Mama_van_J.M.

Ik heb toen ze dat ging doen de ene kan van de ledikant er afgehaald en en ...
De deur kan wel op slot is dat ook een optie

6 maanden geleden

Reactie op fleur04

De deur kan wel op slot is dat ook een optie
Ja zou kunnen alleen zou dat zelf persoonlijk niet doen. Vanwege als er brand uitbreekt

6 maanden geleden

Ik kreeg een halfjaar geleden ook de schrik van m'n leven toen m'n zoontje zich met slaapzak en al over de rand van het ledikant wierp en achterwaarts op z'n hoofd klapte. Wij hebben toen de lattenbodem op de grond gelegd (in het ledikant) met matras erop. Werkt prima. Idd deurklink omhoog zetten en traphekje plaatsen (desnoods in de deuropening) . Het peuterbed gaan we van de zomer neerzetten, komt nog wel.

6 maanden geleden

Ons zoontje slaapt al ff in een groot bed, ligt nu samen met zijn broer op de kamer. Het was in het begin even erg consequent zijn, hij slaapt gewoon. Zelfs middagdutje. Wij hebben een hekje in de deurpost geklemd zitten. Zodat hij niet van zijn kamer af kan, dit werkt in ieder geval bij ons.

6 maanden geleden

Reactie op MinnieMouse

Ik kreeg een halfjaar geleden ook de schrik van m'n leven toen m'n zoontje ...
Hebben wij ook inderdaad, lattenbodem op de grond 😅👍🏼

6 maanden geleden

Reactie op fleur04

we hebben bij de deur wel een sleutel die op slot kan is dat een optie?
Zou de deur niet op slot doen, dat is niet brandveilig.

6 maanden geleden

Reactie op IreenK

Hebben wij ook inderdaad, lattenbodem op de grond 😅👍🏼
Hoe doe je dat? Wij hebben geen latenbodem bij ons is het een soort stof

6 maanden geleden

Wij zijn begin januari over gegaan naar een peuterbed. Eerste nog met een hekje, maar binnen een week hadden we die al weggehaald. Onze zoon klom er nog niet over, maar we verwachten elk moment onze tweede zoon en die heeft het ledikant dan meteen nodig. Hij had de eerste week nog zijn slaapzak, maar zijn daarna overgegaan naar een deken en kussen. Ik moet zeggen dat de overgang heel goed ging. De eerste nachten werd hij nog weleens een keer wakker, maar eigenlijk niks spannends. En hij komt helemaal niet zelf uit bed, blijft echt liggen totdat wij zijn deur open doen. Ik denk wel dat we daar geluk mee hebben, maar tot nu toe bevalt de overgang naar een peuterbed heel goed.

6 maanden geleden

Reactie op fleur04

Hoe doe je dat? Wij hebben geen latenbodem bij ons is het een soort stof
Dan zou je de bodem eruit kunnen halen, en een lattenbodem bij de kringloop ofzo halen.. geeft je toch weer ruim 10cm extra ofzo 👍🏼

6 maanden geleden

Reactie op IreenK

Dan zou je de bodem eruit kunnen halen, en een lattenbodem bij de kringloop ...
we hadden blijkbaar wel een latenbodem heb het op de grond geplaatst maar kunnen ze de matras niet van onder het bed duwen? Het licht zo los en de latenbodem ook is dit bij jou ook zo?

6 maanden geleden

Reactie op fleur04

we hadden blijkbaar wel een latenbodem heb het op de grond geplaatst maar k ...
Onze matras is vrij dik, dus die ligt wel soort van vast tussen het frame.

6 maanden geleden

Zo is het nu