21 Reacties

2 maanden geleden

Ik zal voor een 1 persoons bed gaan met een uitval rekjes

2 maanden geleden

Wij hebben een omkeerbed van de ikea gekocht; die is 90x200. Gaat prima, hij verdwijnt erin, maar ligt altijd helemaal bovenaan.

2 maanden geleden

Wij zijn vorig weekend over gegaan op een 1 persoons (90/200) stapelbed. Wel het trappetje eraf gelaten. Bed is maar 14cm van de grond af dus ook geen uitvalhekje gedaan. Eerst een week de dutjes erin, en nu sinds afgelopen vrijdag ook de nachten. En ben verbaasd over hoe goed het gaat 👍🏼 en met een normale maat 1pers bed hebben we ook gelijk een logeerbed beschikbaar 😃

2 maanden geleden

Hier is de kamer nog een chaos 😅 maar dit bed hebben wij 👍🏼

2 maanden geleden

Te snel met versturen 🫣 Wij hebben sowieso 2 matras beschermers, en 2 hoeslakens. Als we geen droger gehad hadden dan had ik dat verdubbeld, want matras beschermers drogen vrij traag. Wij zijn voor de goedkoopste matras van ikea gegaan, maar eigenlijk nu al spijt van 😂 geen idee wat voor matras je dus beter kan aanschaffen.

2 maanden geleden

Ik ben gelijk naar een eenpersoons bed gegaan. Eerst wilde hij er absoluut niet in liggen dus een tijd het eenpersoons bed en ledikant op de kamer gehad en op een avond wilde hij in het grote bed blijven liggen en in slapen. De volgende dag het ledikant samen met hem uit de kamer gehaald. Wel gebruiken wij een bed rekje, vind het wel een fijn gevoel. Hij gaat soms door het hele bed heen, als wij 's avonds naar bed gaan dan leggen wij hem wel eventjes weet onder het dekbed. Het matras is nog het oude matras van mijn vriend toen hij nog thuis woonde. Ligt heerlijk🙈

2 maanden geleden

Onze dochter is er nog niet aan toe (wij ook niet ;)), maar is mini (87 cm ofzo), dus wij gaan eerst voor een peuterbed. Ook omdat we die krijgen van onze nichtjes die eruit zijn gegroeid ;) Geen idee wat we hadden gedaan als we die niet kregen, maar denk wel een peuterbed ivm dat ze zo’n mini-meisje is :) In jullie geval zou ik zeker voor een groot bed gaan met zo’n reusje :)

2 maanden geleden

Dochterlief slaapt sinds ze twee is in een eenpersoonsbed, dit gaat heel goed. De matras edm komen van bij Ikea, we kochten ook een bedomrander.

2 maanden geleden

Hier gelijk naar 1 persoonsbed. Wel een met uitvalbescherming bij beterbed gekocht. Hij slaapt er al een half jaar in en is altijd goed gegaan

2 maanden geleden

Reactie op NdH89

Wij hebben een omkeerbed van de ikea gekocht; die is 90x200. Gaat prima, hi ...
Hoe leuk hebben jullie dat bed gemaakt!

2 maanden geleden

Reactie op IreenK

Te snel met versturen 🫣 Wij hebben sowieso 2 matras beschermers, en 2 hoe ...
Waarom heb je spijt van de matras van Ikea? Zakt hij door of zo?

2 maanden geleden

Reactie op MommyOfOne21

Ik ben gelijk naar een eenpersoons bed gegaan. Eerst wilde hij er absoluut ...
Daar ben ik wel wat bang voor, dat ze ‘‘s nachts zoveel draait en keert waardoor ze met haar hoofdje onder de deken zal belanden en geen lucht krijgt 🫤

2 maanden geleden

Reactie op Katrienmex

Waarom heb je spijt van de matras van Ikea? Zakt hij door of zo?
Wij hebben echt de goedkoopste genomen met het idee dat onze zoon er licht genoeg voor is. Wat ook inderdaad zo is. Alleen afgelopen nacht (2de keer sinds hij in het grote bed slaapt) werd hij weer ontroostbaar wakker. Ik heb bijna een uur bij hem gelegen, en die matras is niet geschikt voor een volwassene 😅 En dus ook niet voor een eventuele logee 🫣

2 maanden geleden

Reactie op Gietertje

Onze dochter is er nog niet aan toe (wij ook niet ;)), maar is mini (87 cm ...
Oh, wat schattig dat ze nog zo klein is! Iedereen denkt dat ons meisje al 4, soms 5 jaar is 🫣

2 maanden geleden

Reactie op Katrienmex

Oh, wat schattig dat ze nog zo klein is! Iedereen denkt dat ons meisje al 4 ...
Haha ja snap ik 😅 Bij ons vragen ze vaak of ze al 2 is (aan haar (eigen)wijsheid zien ze het wel hoor ;)) Ons meisje is waarschijnlijk pas met 5 jaar zo groot als jullie kindje 🤣

2 maanden geleden

Hoe doen jullie het trouwens (straks) met het aantal dekbedden? Heb eigenlijk geen zin om er meerdere aan te schaffen, maar denk dat als ze bezig gaat met ‘s nachts zindelijk worden, dat ze dan wel eens de dekens nat gaat hebben toch? 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Gietertje

Hoe doen jullie het trouwens (straks) met het aantal dekbedden? Heb eigenl ...
Ik denk dat wij gewoon de ledikant dekbed bewaren hiervoor. Kan mooi voor nood mocht er ‘s nachts een ongelukje zijn. Wij hebben een dekbed dat in de droger mag, dus als er ‘s ochtends een nat bed is kan hij gewoon ‘s avonds weer op bed.

2 maanden geleden

Reactie op IreenK

Ik denk dat wij gewoon de ledikant dekbed bewaren hiervoor. Kan mooi voor n ...
Ah wij hebben geen ledikant-dekbed 🤣 Ze slaapt nog echt als een baby in een slaapzak in een ledikantje haha

2 maanden geleden

Reactie op Gietertje

Ah wij hebben geen ledikant-dekbed 🤣 Ze slaapt nog echt als een baby in ee ...
Ook geen droger trouwens 🤣

2 maanden geleden

Reactie op Gietertje

Ah wij hebben geen ledikant-dekbed 🤣 Ze slaapt nog echt als een baby in ee ...
Misschien dan gewoon een goedkoop reserve dekbed kopen bij IKEA ofzo 😅