2 Reacties

3 maanden geleden

Dan maar drama🤷🏻‍♀️ ga mijn kind niet d'r zin geven omdat ze anders drama kan maken moet maar geleerd worden, mijn nee is nee kan ze hoog en laag springen🤣🤣

3 maanden geleden

Deels herkenbaar. Ik probeer afleiding van het vervelen te zoeken en het op deze manier leuk te houden. Onderweg diertjes zoeken, spelletje ik zie ik zie wat jij niet ziet, kleuren benoemen, gewoon met elkaar kletsen over de dag, over speelgoed of waar we naartoe gaan. Soms onderweg naar een winkel toe neem ik expres een potje mee. Daar verzamelen we samen wat steentjes/bloemetjes oid in, kost 5 a 10min extra aan tijd maar ontzettend leuk en leerzaam. In een winkel zelf de items laten pakken, eigen karretje/mandje. Ik probeer ook vaak wat regie/verantwoordelijkheid te geven. Zoals bij het oversteken, kunnen we oversteken? Of in de winkel, wat wil je graag voor groente/fruit eten? Dit maakt voor onze dochter nu 2,5 dat wanneer we op pad gaan voor mij er voor haar ook iets leuks bij komt kijken en we alles op deze manier echt samen doen.