10 Reacties

één jaar geleden

Zal waarschijnlijk de slaapregressie zijn die opkomt rond de 2 jaar..

één jaar geleden

🙋‍♀️ Gisternacht 2-5 wakker en vannacht heeft zij gewonnen dus sliep ze bij ons in bed. Maar met handen en voeten en gillen protesteren.

één jaar geleden

Klinkt als slaapregressie

één jaar geleden

Zeker slaapregressie heeft mijn zoon net voor zijn 2e verjaardag gehad. Kan een paar dagen tot weken duren

één jaar geleden

Mijn zoontje was vannacht uit volle borst lang zal die leven in de gloria aan het zingen in bed. Van 2200 tot 0100 was hij aan het zingen en spelen. Om 0100 begon hij te huilen en wilde uit bed. Zowel mijn man als ik zijn bij hem geweest hebben hem verder gewoon laten gaan hij viel rond half 3 weer in slaap.

één jaar geleden

Misschien krijgt hij ook wel nieuwe tandjes? Mijn dochter heeft daar nu veel last van

één jaar geleden

Ja hier ook! Precies het zelfde verhaal. Het begon de afgelopen dagen met wat onrustig slapen en vaker wakker worden als normaal. Wij dachten ach hij is wat verkouden, hoort erbij. Maar vanavond was van een hele andere orde. Het begon met een beetje zeurderig huilen (doet hij wel vaker en dan laten we hem even en slaapt dan weer door) wat steeds heftiger werd. Misschien toch een enge droom? Dus boekje gelezen, liedje gezongen en neergelegd....... ik heb als een soort inbreker in mijn eigen huis de kamer verlaten..... deur dicht en je raad het al 5 seconden later gillen alsof hij gevild werd. Ook hier de wens om naar de woonkamer te gaan maar nee dat gaat dus niet gebeuren. En heel slim als papa er is en zijn zin niet krijgt om mama vragen en andersom. Het is een fase toch? 😜

één jaar geleden

Oh en @evachristina90 ..... Jou topic kwam echt als een geschenk uit de hemel want ook ik was vandaag opzoek naar herkenning!

één jaar geleden

Ja heeeel herkenbaar. Mijn zoontje ook net 2 jaar en in de nacht wordt hij huilend wakker en vraagt hij om, water, lampje aan, schone luier, deken over, slaapzak uit noem maar op. Hij heeft telkens iets nieuws te bedenken. Bij ons duurde het 2 weekjes en toen merkten we dat hij ineens met zinnen ging praten en veel meer woordjes kende. Dus ik denk idd dat het bij de slaapregressie hoort!

één jaar geleden

Reactie op jennifer7760

Ja heeeel herkenbaar. Mijn zoontje ook net 2 jaar en in de nacht wordt hij ...
Ahhh, dit is fijn om te lezen. Het is dus wel ergens goed voor 😅