18 Reacties
één jaar geleden
Wij gaan met 2,5 maar het ligt enorm aan je kind wij hebben hier de optie van half 9 tot half 2 of half 9 tot half 12 misschien kan je als het te vermoeiend is eerder ophalen of opbouwen eerst met 1 dagje maar ik zou eerst paar keer aankijken vaak na een paar keer zitten ze op hun plek en is het hartstikke leuk voor ze!
één jaar geleden
Reactie op Selmx
Wij hebben trouwens hier in de omgeving geen peuterspeelzaal. Is allemaal p ...
Wat is het verschil?🙈
één jaar geleden
Mijn dochter gaat 5 ochtenden naar de peuterspeelzaal, ik werk daar zelf ook. Ze is wel al vanaf 3 maanden naar een opvang gegaan en dat helpt veel . Ik merk zelf dat ze het leuk vind maar dat er momenten zijn dat ze wel snel moe word. Het zou wennen zijn voor alle kindjes maar uiteindelijk komt het goed
één jaar geleden
Reactie op Mommyofboth
Wij gaan met 2,5 maar het ligt enorm aan je kind wij hebben hier de optie v ...
Okee ja hij is al wel met ons geweest toen hebben we een rondleiding gehad, hij heeft toen ook daar gespeeld en hij wou niet meer mee zo leuk vond hij het toen maar dat was maar 3 kwartier
één jaar geleden
Reactie op Mommy321
Okee ja hij is al wel met ons geweest toen hebben we een rondleiding gehad, ...
Ja snap ik en toen was mamma er nog bij🤭 misschien dat die bij de 2de keer gaat huilen als je wegbrengt puur omdat die beseft mamma weg gaat maar vaak is dit na 2 minuten al goed als je uit beeld bent... jij kent je kindje het best bij ophalen heb je snel genoeg door of die over vermoeid is en alles is wennen komt vast goed🤗 ze gaan het ook zo naar hun zin hebben tijdens de peutertijd leren ze steeds meer sociale skills waarbij je andere kindjes om ie heen nodig hebt om te ontwikkelen🙂 ze worden groot en dat is even slikken vaak is het voor mamma zwaarder dan het kind😅
één jaar geleden
Hier is er plek over een paar weken voor 2 ochtenden (van 4 uur), alleen twijfel ik of het nodig is, omdat ze ook al naar de gewone opvang gaat 2 dagen..
We willen het misschien vanaf 3 jaar wel doen, omdat ze als ze daar zit voorrang krijgt op een plaats op de bso, en daar maak ik me wel zorgen over 😬
één jaar geleden
onze zoontje gaat en week nadat hij twee jaar is geworden naar de peuterspeelzaal. Ik ben heel erg benieuwd hoe het gaat, aangezien hij heel erg aan mij hangt en geen opvang gewend is. Hij gaat dan ook twee ochtenden in de week. Waarschijnlijk eerste week even wennen en minder lang. Maar ik kijk gewoon waar hij behoefte aan heeft.
één jaar geleden
Mijn zoontje is nu 2x geweest erg naar zijn zin gehad. Tweede keer had die het wat moeilijk toen ik weg ging maar verder geen probleem. Van 08:45 tot 12:45. Thuis naar bed (als dit lukt...slaapregressie)
Heb inderdaad ook de kinderopvangtoeslag aangevraagd kreeg best veel € terug.
één jaar geleden
Nou hij is gisteren geweest hij ging meteen spelen, toen we weg gingen moest hij wel huilen maar dat was vrij snel over. Hij vond het nog best spannend om met andere kindjes te spelen. Eenmaal toen ze buiten waren vond hij het helemaal geweldig, hij wou alleen niet meer na binnen 😅