6 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben de Maxi Cosi Pearl 360 😃 het enige wat we een beetje typisch vinden is dat als hij andersom zit en in slaapt valt dat z’n hoofd elke keer naar voren valt. Bij elk hobbeltje leek hij met z’n hoofd heen en weer te gaan. Zag er wat eng uit. En deze stoel kan je ook een klein beetje naar achter kantelen, maar dat leek ook niet echt uit te maken. Ik weet niet of dat bij een andere autostoel anders is, hoor. Verder zijn we erg tevreden! 😃

één jaar geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/maxi-cosi-axissfix-i-size-autostoeltje-360-draaibaar-authentic-graphite/9200000129156867/?bltgh=vsOhHOJvNvqj3BxjU8tLlg.2_13.14.ProductPageUrl Wij hebben onlangs 2 van deze gekocht. Voor allebei de auto's 1. Voldoet aan alle nieuwste eisen en kan 360 draaien. We hadden hiervoor de pebble 360 met bijbehorende familyfix 360 base. Maar die vervolgstoel vond ik ook echt weer belachelijk duur. Deze combinatie hebben we voor bijna 400 euro weer kunnen verkopen. Dus 2 nieuwe stoeltjes voor bijna de prijs waar we de oude voor ingeruild hadden.

één jaar geleden

Reactie op Marlot87

Wij hebben de Maxi Cosi Pearl 360 😃 het enige wat we een beetje typisch vi ...
Ahh thanks! Ik twijfelde al over die kiepstand van deze stoel. Maar dat bevestigd eigenlijk de zorg die ik daarvoor had. Ja ik wil tot 15 maanden, maar het liefst langer, achteruit vervoeren.

één jaar geleden

Reactie op Amvbeek

https://www.bol.com/nl/nl/p/maxi-cosi-axissfix-i-size-autostoeltje-360-draa ...
Vind je dat deze een goede slaapstand heeft? En handig qua riempjes?

één jaar geleden

Onze dochter wil niet naar achteren. Zij zit al vanaf 9 maanden voorwaarts en dat gaat prima. Ze schreeuwde elke keer totdat ik de stoel omdraaide, (cybex sirona) daarna was het over.

één jaar geleden

Reactie op babyboyben

Vind je dat deze een goede slaapstand heeft? En handig qua riempjes?
Hij kan inderdaad in een soort van ligstand. Maar dit scheelt niet veel met de zitstand en is dus nog steeds wel vrij rechtop. Maar ze slaapt er prima in. Qua riempjes werkt het goed. Armpjes erdoor en ze is zo vastgeklikt. Vooral omdat hij makkelijk draaibaar is kun je overal goed bij.