13 Reacties
5 jaar geleden
Hi, ik heb precies hetzelfde en heb hier eerder ook een topic over geopend. Tijdens mij vorige zwangerschap had ik dat ook en helaas kreeg ik toen 3 dagen later een miskraam. Nu ben ik 7 weken zwanger en heb ik dat gevoel (stekende pijn links onder dat uitstraalt naar mn been) weer. Het komt en gaat. Ik hoorde van een andere dame dat zij precies hetzelfde had en met 12 weken twee mooie echo鈥檚 heeft gehad. Het hoeft dus niet perse iets negatiefs te zijn. Ik heb morgen ook mijn eerste echo! Laten we hopen op een kloppend hartje bij beide 鈽猴笍
5 jaar geleden
Oh dat klinkt wel geruststellend indd! Ja spannend en laten we hopen op het beste! Vertrouwen hebben in je eigen lichaam. Ik heb 2 jaar geleden ook een miskraam gehad maar had nergens last van. Kwamen er pas bij de 2e echo achter en bleek een missed abortion te zijn. Ik vind het allemaal best spannend en dat zal jij hetzelfde hebben door de eerdere situatie :)
5 jaar geleden
Oh dat klinkt wel geruststellend indd! Ja spannend en laten we hopen op het ...
Klopt, het is ook mega spannend. Zeker omdat wij nu net over de helft van het 1e trimester zijn. De onzekerheid zal nog even duren. Maar met een positieve mindset kom je al een heel eind. Succes morgen 馃
5 jaar geleden
Reactie op Shaudaa
Hallo. Toen ik 6 weken zwanger was had ik altijd enorme krampen / buikpijn ...
Oh dat is wel fijn zeg!
5 jaar geleden
Reactie op DMD1997
Klopt, het is ook mega spannend. Zeker omdat wij nu net over de helft van h ...
Ja precies! Heel veel succes morgen 馃槉
5 jaar geleden
Reactie op DiedeB
Heel herkenbaar! Heb dat rond die periode ook gehad, maar sindsdien ook al ...
馃檹馃徑
5 jaar geleden
Reactie op Arzum
Ik had het met 6 weken en nu met 8+6 weken weer. Positieve echo's gehad. He ...
Dankjewel voor je reactie! Dat groeien klinkt ook zeker logisch. We blijven positief 馃槉
5 jaar geleden
Ik ben 6+4 en heb precies hetzelfde en ook echt heel erg last dat ik niet naar de wc kan馃槳
5 jaar geleden
Reactie op Laurie85
Ik heb ook precies hetzelfde. Nu 7 weken, en af en toe steken links onder i ...
Spannend!