9 Reacties

4 jaar geleden

Is miss je maag ? Ik heb wel vaker pijn rond mijn borstbeen en als ik dan wat pak voor de maag gaat het weg 鈽猴笍

4 jaar geleden

Heb ik ook gehad. Links onder mijn borst. Ik denk dat het door het schoppen kwam dat het bij mij zo'n zeer deed.

4 jaar geleden

Ik heb t ook vaak dat ze met de kont omhoog gaat en harde buiken daardoor krijg maar ze is wel al ingedaald 36 weken woensdag

4 jaar geleden

Reactie op Debby82

Heb ik ook gehad. Links onder mijn borst. Ik denk dat het door het schoppen ...
Ik heb vandaag ook erg last links onder m鈥檔 borst. Ik heb geen idee hoe ze licht. Ben benieuwd

4 jaar geleden

Ja is normaal de baby duwt overal tegen. Bovenaan de kont 馃槉

4 jaar geleden

Heb ik ook! Zijn kont ligt meer aan de linker kant, maar hij zet zich met zijn voeten ondrr mijn rechterborst af tegen mijn buikwand. Dus heb vooral het gevoel dat ik daar echt een blauwe plek heb aan de binnenkant.

4 jaar geleden

Ik heb ook een pijnlijke plek linksboven, vlakbij mijn ribben. Ik heb al pijn als ik er met mijn hand zachtjes overheen aai. Soms ook 茅cht last gehad van mn ribben links. Weet niet hoe de baby nu ligt..

4 jaar geleden

Nou je slaat de spijker op zn kop! Kom net uit het ziekenhuis had precies hetzelfde! Ook die kont naar boven inderdaad. Trekt de pijn bij jou ook naar je rug? Bij mij is het weer iets afgezwakt nu gelukkig

4 jaar geleden

Nou je slaat de spijker op zn kop! Kom net uit het ziekenhuis had precies h ...
Ja me rechter rug in het midden.. maar dit is al weken pijnlijk 馃槶