3 Reacties

één jaar geleden

Wat vervelend! Ik ken het gevoel wel ik had dit na mijn 2de en 3de bevalling toen was het omdat de hele boel daar een opdonder had ofzo werd me gezegd🤷‍♀️ ik had ook bekkeninstabiliteit en het is daar heel zwak nog steeds heb ik weleens dat het niet lukt en kracht moet zetten maar uiteindelijk lukt het dan wel na een uurtje... zou denk heel goed een bijwerking van het medicijn kunnen zijn als het op de bijsluiter staat. misschien kun je ook eens langs een bekkenfysio gaan? Als je dat niet al doet kan nooit kwaad en kan die het wat sterker met oefeningen maken.

één jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Wat vervelend! Ik ken het gevoel wel ik had dit na mijn 2de en 3de bevallin ...
Ik las inderdaad wel dat het eens gebeurd na de bevalling of eventueel laat in de zwangerschap dat er iets blokkeert. Maar weinig over zo vroeg in de zwangerschap. Ik had toevallig wel al een afspraak bij de osteopaat voor komende week omdat ik ook last heb van heup/bekken. Iets wat ik buiten de zwangerschap ook wel soms heb. Dus misschien ligt daar ook wel een deel van het probleem. Ik wilde sowieso de kiné al wel opstarten.

één jaar geleden

Reactie op FemkeT

Ik las inderdaad wel dat het eens gebeurd na de bevalling of eventueel laat ...
Hm goed om even langs te gaan dan👍 hopelijk was het eenmalig en krijg je er ook niet vaker last van🤞