Zijn er toevallig nog vrouwen die ervaring hebben met het plots niet meer kunnen plassen in de zwangerschap.
Ik ben op dit moment 13 weken zwanger (mijn 2de zwangerschap) en na een avond met toch wel veel vocht inname en een overvolle blaas lukte het ‘s nachts plots niet meer om te plassen. Ik voelde wel de drang maar zelfs na allerlei pogingen en houdingen kwam er niets. Enkel een heel gespannen en pijnlijke buik. Uiteindelijk bij de dokter van wacht terecht gekomen die me ‘s nachts nog gesondeerd heeft en bevestigde dat mijn blaas echt wel vol was.
Ik neem zelf net gelijk de 1ste zwangerschap Navalit tegen de misselijkheid. In mijn eerste zwangerschap zelfs van 12-33 weken. Ik heb er zelf nooit neveneffecten van gehad en altijd goed geholpen. Nu staat in de bijsluiter wel dat een mogelijke bijwerkingen “blaas niet kunnen leeg plassen” is. Daarnaast heb ik ook al wel snel last van bekken omdat ik sowieso een gevoelig heup al heb.
Uiteindelijk lijkt voorlopig alles terug te werken maar toch blijf ik het een raar gegeven vinden en niet goed weten wat nu net de oorzaak was.
Nog vrouwen hier ervaring mee in de zwangerschap?