17 Reacties

3 jaar geleden

Oh neehoor wij gebruiken ze vooral als huispakken! Als we naar buiten gaan kleed ik hem vaak wel aan (als we echt ergens heen gaan voor een rondje lopen niet) maar dat is meer omdat ik zoveel kleding heb en het zonde vind als hij niet alles gedragen heeft🙊

3 jaar geleden

Jaaa kan prima!

3 jaar geleden

Wij doen onze knul ook graag pyjamapakjes/boxpakjes aan als normale kleding. Ben pas onlangs begonnen met ook broekjes/truitjes aan te doen bij hem 😅

3 jaar geleden

Wij hadden zomer Pyamas die we onze meid aandeden als gewonne kleding. Leuk T-shirtje en korte broek van de Lion king. Stond haar zo schattig. Who cares dat het verkocht wordt als Pyama 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Ik snap je helemaal! Feetje heeft bijvoorbeeld zulke leuke pyjama setjes dat je ze gewoon standaard aan wilt doen hahaha 😍

3 jaar geleden

Eerlijk gezegd vind ik het er vaak een beetje “goedkoop” uitzien.. Maar iedereen natuurlijk zijn eigen ding…

VRIEND

3 jaar geleden

Die van mij kun je ook dagelijks spotten in een leuk shirtje met één van de Stampertjes van Pluk vd Petteflet, of een mooi zacht beren kruippakje met voetjes overdag. Jammer maar begrijpelijk dat er geen antislip op zit...

3 jaar geleden

Ja leuk, nu hebben ze nog de leeftijd om vrolijk met printjes overal rond te kruipen/lopen. Super schattig

3 jaar geleden

Bedankt voor alle reacties! Ik waardeer ook de eerlijkheid ;-). Hierbij een kiekje van dit te leuke pakje

3 jaar geleden

.

3 jaar geleden

Hier ligt alles ook door elkaar in de kast 😅 alleen broekjes doe ik Sws niet aan als we de deur uit gaan, net iets te dun/fris

3 jaar geleden

Als huispakje wel. Maar ik ben vooral weg van leuke boxpakjes! Daar kan ze zo vrij in bewegen!

VRIEND

3 jaar geleden

Next heeft echt mega leuke pyjama setjes! Deze foto is van m’n oudste zoontje (en dit was savonds nog even snel een rondje buiten omdat meneer z’n energie kwijt moest voor het slapen gaan 😜), maar kan ook zeker door als gewoon kledingsetje. Kan niet wachten tot de jongste erin past!

3 jaar geleden

Ik vind die simpele feetje pakjes ook gewoon te schattig

3 jaar geleden

Reactie op IreenK

Hier ligt alles ook door elkaar in de kast 😅 alleen broekjes doe ik Sws ni ...
Oja dat snap ik wel. Ik heb nu pyjama pakjes van Next en daar zijn de broekjes iets dikker van maar ook niet je-van-het. Als we naar buiten gaan dan krijgt hij of een voetenzak, of een dekentje of een warm skipak achtig ding

3 jaar geleden

Reactie op Marros91

Next heeft echt mega leuke pyjama setjes! Deze foto is van m’n oudste zoont ...
Superleuk!

3 jaar geleden

Ik heb ook niet echt andere leuke pakjes gezien. Ik kom vaak toch wel uit op pyjama achtige taferelen. Van Lindex heb ik een tijdje wat dingetjes aangeschaft, maar hun nieuwe collectie vind ik niet zo leuk. Ik zoek vooral naar dingen die (naar mijn inziens) vrolijk en schattig zijn. Dat vind ik wel wat lastiger met de grotere maten