Ik vroeg me af ik de enige ben die mijn kind (warme) pyjama-setjes aan doet als kledingstuksetjes?
Ik vind setjes vaak zo ontzettend leuk, en daarbij vind ik pyjama sets vaak ook zo heerlijk kinderlijk en vrolijk!
Oh neehoor wij gebruiken ze vooral als huispakken! Als we naar buiten gaan kleed ik hem vaak wel aan (als we echt ergens heen gaan voor een rondje lopen niet) maar dat is meer omdat ik zoveel kleding heb en het zonde vind als hij niet alles gedragen heeft🙊
Wij hadden zomer Pyamas die we onze meid aandeden als gewonne kleding. Leuk T-shirtje en korte broek van de Lion king. Stond haar zo schattig. Who cares dat het verkocht wordt als Pyama 🤷♀️
Die van mij kun je ook dagelijks spotten in een leuk shirtje met één van de Stampertjes van Pluk vd Petteflet, of een mooi zacht beren kruippakje met voetjes overdag. Jammer maar begrijpelijk dat er geen antislip op zit...
Next heeft echt mega leuke pyjama setjes! Deze foto is van m’n oudste zoontje (en dit was savonds nog even snel een rondje buiten omdat meneer z’n energie kwijt moest voor het slapen gaan 😜), maar kan ook zeker door als gewoon kledingsetje. Kan niet wachten tot de jongste erin past!
Hier ligt alles ook door elkaar in de kast 😅 alleen broekjes doe ik Sws ni ...
Oja dat snap ik wel. Ik heb nu pyjama pakjes van Next en daar zijn de broekjes iets dikker van maar ook niet je-van-het. Als we naar buiten gaan dan krijgt hij of een voetenzak, of een dekentje of een warm skipak achtig ding
Ik heb ook niet echt andere leuke pakjes gezien. Ik kom vaak toch wel uit op pyjama achtige taferelen. Van Lindex heb ik een tijdje wat dingetjes aangeschaft, maar hun nieuwe collectie vind ik niet zo leuk. Ik zoek vooral naar dingen die (naar mijn inziens) vrolijk en schattig zijn. Dat vind ik wel wat lastiger met de grotere maten