Hallo moeders
Mijn zoontje heeft vanaf de geboorte een soort bultje op zijn hoofdje nu zei de kraamzorg dat dit waarschijnlijk komt door de hartmonitor van de bevalling.
Sinds gisteren is het dit geworden en kwam er zelf een beetje push uit
Wij weten niet zo goed wat we moeten doen moeten we dit laten of naar de huisarts gaan.
Ik heb Consentratie bureau al een appje gestuurd in afwachting dacht ik ik ga hier ook vragen misschien moeders die dit ook mee hebben gemaakt.
Ik heb er geen verstand van maar ik denk altijd beter 1 keer te vaak dan te weinig bellen. Misschien dat je de foto ook naar je huisarts kan sturen ik vind persoonlijk huisarts altijd fijner dan cb..
Hii, ik zou erachter aan gaan is inderdaad van de ctg dochter van mijn schoonzus heeft het ook gehad en dat is helemaal gaan infecteren de wond werd ook steeds groter was zo zielig!!! Dus ik zou zeker even de hap bellen en misschien je verloskundige?
Bedankt voor jullie reacties馃槝 ik ben langs de huisarts geweest en een zalfje mee gekregen met antibiotica erin ik merk nu dat het beter gaat met z鈥檔 bultje het is alweer bijna weg