11 Reacties

3 jaar geleden
Reactie op Daphne90
Die bruine/oranje kleur herken ik wel van pompoen/zoete aardappel
Zelfs bij nog geen 1 hele theelepel?

3 jaar geleden
Reactie op babygirlnovember
Ai. Heeft de baby pijn met poepen ? Ziet er hard uit
Hij krijgt normaal al forlax om te poepen.. maar dan is het zachter..

3 jaar geleden
Hij krijgt normaal al forlax om te poepen.. maar dan is het zachter..
Dan is het echt van de pompoen de kleur. Hou het wel in de gaten 😘 onze meid haar darmpjes waren ook van slag tot ze verstopping kreeg na COVID paar weken terug nu is het gelukkig weer normaal

3 jaar geleden
Reactie op babygirlnovember
Dan is het echt van de pompoen de kleur. Hou het wel in de gaten 😘 onze me ...
Maar de groene kleur dan? Onze zoon heeft wel sinds hij 2 maanden is moeite met poepen en krijgt hiervoor wat vezels elke dag. Maar kreeg jouw kleine van covid verstopping?

3 jaar geleden
Maar de groene kleur dan? Onze zoon heeft wel sinds hij 2 maanden is moeite ...
Hier is de kleur ook groen en eet nog niet echt groente groen en/of geel is volgens mij een typische baby poep kleur. Dat oranje zal wel van de pompoen zijn inderdaad hun maagje is vergeleken met onze maag nog zo klein dus 1 theelepel kan al verandering brengen in de ontlasting, maar wat er gezegd is als die last blijft houden met poepen pijn, veel moeite ervoor hardere poep zal ik gewoon even weer bellen met de huisarts😊

3 jaar geleden
Lijkt wel bijna zand-achtig.
Je kan zoeken op ontlastingkleurenkaart waarop je kan zien wat ‘normaal’ is voor baby’s. Bij onze knul is t altijd legergroen namelijk.
En als je het niet vertrouwd kan je bij ons appen met het consultatiebureau en de foto sturen. Dan kunnen ze het beoordelen☺️

3 jaar geleden
Hmm, hier al een paar keer een blokje pompoen gegeven maar geen andere poep daardoor gezien…
Anders indd gewoon even het cb mailen! Of huisarts bellen. Voor de zekerheid?