10 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Andere kant

3 jaar geleden

Heeft hij iets gegeten waar hij misschien allergisch op kan reageren. Ananas en kiwi zijn bijvoorbeeld ook fruit waar ze niet gelijk duidelijk allergisch voor hoeven te zijn maar wel in de mond bijtend kan zijn

VRIEND

3 jaar geleden

Dat zou wel heel letterlijk bijtend zijn. Het zit echt alleen aan de zijkanten van zijn tong dat het echt donkerrood is...

3 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Dat zou wel heel letterlijk bijtend zijn. Het zit echt alleen aan de zijkan ...
Nee dat bedoel ik niet ik krijg bijvoorbeeld ook een kapotte tong van ananas. Maar verder niet echt allergie ofzo. Weet niet of hij zoiets gegeten heeft. Of misschien verkeerde beweging gemaakt waardoor z'n kaakjes op elkaar geklapt zijn en z'n tong er tussen gekregen ? 🤷 Anders zou ik het ook niet weten

VRIEND

3 jaar geleden

Nee dat bedoel ik niet ik krijg bijvoorbeeld ook een kapotte tong van anana ...
Ja, die laatste begin ik ook te vermoeden. Hij had op dit punt alleen een melkbroodje met boter op, net als gisteren. Toen ging het wel goed. De strepen zijn inmiddels paarsig geworden... Dus waarschijnlijk inderdaad bloeduitstorting door te hard bijten.

3 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Ja, die laatste begin ik ook te vermoeden. Hij had op dit punt alleen een ...
Oehff misschien tijden t spelen dan ff verkeerd terecht gekomen.... Arm ding hopelijk heeft hij er geen last van ❤️

3 jaar geleden

Ik zou even de huisarts bellen/deze foto sturen? Weer je het zeker. :)

3 jaar geleden

Gebruikt ie een speen? Kan zijn dat ie zo fanatiek gesabbeld heeft dat het soort van vacuüm gezogen heeft.. ik heb dit gezien bij vrienden die op een feestje iets van een lolly gehad hadden terwijl ze ook ander “snoepgoed” op hadden 😅🙈

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op IreenK

Gebruikt ie een speen? Kan zijn dat ie zo fanatiek gesabbeld heeft dat het ...
Nee, hij heeft geen speen, maar wel grappig om te weten

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op sphrz

Ik zou even de huisarts bellen/deze foto sturen? Weer je het zeker. :)
Heb het cb aan de lijn gehad en die was totaal niet verrast en beaamde mijn vermoeden dat hij op z'n tong had gebeten met zijn kaakjes.