9 Reacties

4 jaar geleden

Koorts is vaak juist een goed teken, dan is het lichaam het vaccin aan het herkennen zodat het lichaam het de volgende keer meteen herkent. Hier bij beide prikken (8 weken en 13 weken) koorts tot ongeveer 38,9. Maar ze had er vrij weinig last van. Ze sliep veel maar ze vond het zelf wel prima

4 jaar geleden

Maar Rotarix is toch geen prik vaccin maar een drankvaccin?

4 jaar geleden

Hier koortsig 38graden, geen last van enkel heel slaperig

4 jaar geleden

Mijn zoontje had veel last van krampen en lichte verhoging. Heb hem een klein beetje perdolan siroop gegeven tegen de pijn van de krampen (opgetrokken tot 2kg om hem toch niet te veel te geven aangezien hij geen koorts had) en voor het slapengaan had hij lichte verhoging en heb hem dan voor de nacht ook nog perdolan siroop gegeven (opgetrokken tot 4kg) zodat hij toch een goeie nacht zou hebben. Hij weegt 4,775kg (even om de perdolan te verduidelijken) volgende dag had hij helemaal nergens geen last meer van. Had hem perdolan siroop gegeven tegen de krampen omdat hij al digemel krijgt tegen de krampen maar hielp niet op dat moment

4 jaar geleden

Hier had onze meid koorts na de vaccinatie, sliep veel en was erg hangerig. Tip: Plan die dag niets anders en ben er voor je kindje als die je nodig heeft, vaak is lekker tegen mama liggen de oplossing

4 jaar geleden

Mijn zoontje had koorts, 38.7 graden. Maar hij zelf had eigelijk niets hij was gewoon normaal maar gewoon voor de zekerheid had ik zijn temperatuur genomen en was toch wel hoog. Heb hem gewoon wat frisser gekleed voor het slapengaan en in de ochtend was zijn temperatuur weer normaal.

4 jaar geleden

Waar hebben jullie het Rotarix gehaald? Bij ons in de apotheek hebben ze het niet en kunnen het ook niet bestellen (omgeving Breda).

4 jaar geleden

Reactie op AdrianaLesz

Waar hebben jullie het Rotarix gehaald? Bij ons in de apotheek hebben ze he ...
Op de website van het rivm staat dat je bij je huisarts kunt informeren! Heb ik ook gedaan; de assistent moest het navragen bij de arts en belt terug - hihi.

4 jaar geleden

Reactie op KellySchakel

Maar Rotarix is toch geen prik vaccin maar een drankvaccin?
Ja, druppeltjes op de tong!