Het is lang geleden dat ik hier online geweest ben, maar sinds een aantal avonden wil ik me hart hier even luchten en vragen naar meerdere ervaringen/omgangsadviezen bij het volgende:
Onze dochter van 2 Jr en 2 maanden gaat sinds een week in de avond moeizaam naar bed. Het begint al als we haar oudere zus van 4 op bed leggen, waarbij ze dan zegt: niet naar bed. Als ik ze erin leg stribbelt ze behoorlijk tegen, en zegt continu "niet naar bed of niet slapen". Vandaag was het zelfs ook in de middag, maar toen sliep ze na een paar minuten al wel. In de avond is het wel anders en kan het echt een uur duren voordat ze in slaap valt. Ze krijst en is het niet met ons eens dat ze naar bed moet. We houden haar in bed, gaan er naast zitten en zeggen echt dat de dag voorbij is, dat iedereen slaapt, het tijd is om te slapen etcetera..
Maar jullie ervaringen/tips?
Het valt zo tegen, normaal was ze altijd een super goede slaper en nu dit.. ze slaapt overigens in de middag 1.5-2u, de laatste dagen maak ik ze echt wakker na max 2u maar dit helpt ook niet..