5 Reacties

één jaar geleden

Het hangt er bij ons wel een beetje vanaf of ik die dag thuis werk of op kantoor. Op kantoor, dan gewoon normale tijd uit bed. Werk ik thuis, dan laat ik haar wel iets langer liggen.

één jaar geleden

Wij laten haar vaak uitslapen na een gebroken nacht :) Ze slaapt normaal van 19.30/20.00 tot 7.30 ongeveer (uit zichzelf wakker), maar laatst hebben we haar lekker laten uitslapen tot 8.30, omdat ze de halve dag had liggen hoesten (toen wakker moeten maken). Dan stuur ik de opvang gewoon even een berichtje dat ze wat later is :) (Normaal vaak rond 8.30/9.00, toen 9.30 ongeveer)

één jaar geleden

Reactie op Gietertje

Wij laten haar vaak uitslapen na een gebroken nacht :) Ze slaapt normaal va ...
Bij ons werkt altijd een van ons thuis (m’n vriend altijd, ik een van de teee opvangdagen)

één jaar geleden

Ik weet niet wat beter is, maar bij ons moet ik gewoon op tijd naar m'n werk, dus onze dochter moet ook op tijd op, ook na een gebroken nacht. Ze zit nu in d'r sprong denk ik, al anderhalve week snachts aan het spoken. Ze gaat 2 dagen en dan zijn opa en oma er een dag, die doen meestal wel rustig met d'r.

één jaar geleden

Wij houden de ritme er hier wel in. Als we dat niet doen is haar hele dag in de war. We hebben een schema kind haha. We laten haar op onze vrije dagen ook tot max 8 uur liggen, ook na een gebroken nacht. Normaal als we moeten werken moet ze er 6.45 uit. Maar als ze later dan 8 uur slaapt dan slaapt ze middags weer slecht