10 Reacties

5 jaar geleden

Hi Ik lees even mee, wij gaan vanavond ook en ben 20+5 weken haha. Wat ik ervan weet is dat het gewoon mag maar niet te lang? Dat je er steeds even uit moet ook bij de baden.. maar weet niet of dit klopt.

5 jaar geleden

Je zou ook even de website van de sauna na kunnen gaan, daar staat vaak meer informatie voor gebruik tijdens zwangerschap 馃槈 Je mag gewoon naar de sauna maar hou het bij +/- 10 min. En niet hoger dan 80graden. Hou vooral jezelf goed in de gaten, let extra op vochtinname en zorg dat je echt goed afgekoeld bent voor je de volgende sauna in gaat.

5 jaar geleden

Reactie op IreenK

Je zou ook even de website van de sauna na kunnen gaan, daar staat vaak mee ...
Dankjewel voor je reactie! Heb even gekeken op de site maar daar staat verder niks, maar heb al heel veel aan je reactie 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op Boysmom_2

Hi Ik lees even mee, wij gaan vanavond ook en ben 20+5 weken haha. Wat ik e ...
Wat toevallig! Naar welke wellness ga je? Wij gaan naar Thermen Bussloo aangezien daar badkleding dag is

5 jaar geleden

Reactie op Samantha0546

Wat toevallig! Naar welke wellness ga je? Wij gaan naar Thermen Bussloo aan ...
Heerlijk! Wij gaan avondje naar Sanadome, ook indd badkleding. Lekker van genieten. Ik had van de week best last van bandenpijn. Lag met een kruik op bed. Dacht toen echt was ik maar alvast in sanadome haha! Even ontspanning. Veel plezier 馃グ

5 jaar geleden

Reactie op Boysmom_2

Heerlijk! Wij gaan avondje naar Sanadome, ook indd badkleding. Lekker van g ...
Heerlijk! Sanadome vind ik ook echt een hele fijne wellness 馃槏 geniet ervan & veel plezier!

5 jaar geleden

Volgens mij raden ze het af als je normaalgesproken ook nooit in de sauna gaat. Als je regelmatig gaat is het volgens mij geen probleem. Verder mag je qua zwembaden/jacuzzi鈥檚 overal in.馃槉

5 jaar geleden

Volgens mij raden ze het af als je normaalgesproken ook nooit in de sauna g ...
Top, duidelijk! Dankjewel 鈽猴笍

5 jaar geleden

Had gelezen dat je in principe bijna alles mag behalve van die koude baden.. maar wel alles beperkt tot 15minuten.. weet niet of dit klopt maar verschillende sites zeiden dit.