9 Reacties

één jaar geleden

Hier sinds gisteren weigert hij ook ineens, echt heel vreemd. Toen ik hem vanochtend aanbood beet hij mij zelfs en wilde echt niet drinken… hij wilde nog wel afgekolfde melk uit een flesje. Geen idee waar het ineens vandaan komt en of dit een fase of iets is 🤔🙁

één jaar geleden

Ja vind het zo gek dat ze snachts wel echt wilt. Flesje weigert ze ook echt al maanden dus dat durf ik niet meer, anders zo zonde van m’n melk 🤭

één jaar geleden

Reactie op mvmdg

Hier sinds gisteren weigert hij ook ineens, echt heel vreemd. Toen ik hem v ...
Oeps sorry reactie los

één jaar geleden

Mijn zoontje deed dit met 11 maanden. Na een aantal dagen wilde hij helemaal geen borst meer. Fles ook niet. Snel daarna ging hij meer eten en dronk hij koemelk uit een beker. Heeft nooit meer om de borst gevraagd.

één jaar geleden

Reactie op Kimxxx

Ja vind het zo gek dat ze snachts wel echt wilt. Flesje weigert ze ook echt ...
Misschien is het in de nacht dan meer de nabijheid of het troost middel en niet zozeer het drinken? Misschien hebben ze gewon echt geen behoefte aan drinken (meer), kan natuurlijk ook. Ik blijf het maar proberen af en toe en als het zo door blijft gaan dan zal ik hem ook niet dwingen natuurlijk. Maar zou het dan wel jammer vinden. In jouw geval snap ik inderdaad dat je dan geen flesje geeft haha. Wil ze het ook niet uit een beker?

één jaar geleden

Reactie op mvmdg

Misschien is het in de nacht dan meer de nabijheid of het troost middel en ...
Ze klokt ook niet echt een beker weg, meer slokjes gedurende de dag. Net probeerde ze weer te drinken, en dan na een halve minuut geeft ze op😞

één jaar geleden

Reactie op mvmdg

Hier sinds gisteren weigert hij ook ineens, echt heel vreemd. Toen ik hem v ...
Nu wel weer gedronken?

één jaar geleden

Reactie op Kimxxx

Nu wel weer gedronken?
Nee helaas niet. Ik probeer het nog wel elke dag maar hij duwt me weg en soms “krijst” hij er ook nog een beetje bij. Alsof ie een trauma heeft ofzo, maar ik kan me niet herinneren dat er iets is gebeurd 😕 Hoe gaat het bij jou inmiddels?

één jaar geleden

Reactie op Kimxxx

Ze klokt ook niet echt een beker weg, meer slokjes gedurende de dag. Net pr ...
Hmm gek zeg🤔