Mijn dochter zit al bijna 6 maanden in maat 24. Nu heb ik winterschoenen gekocht limited editions bij petit nord in maat 26. Ik denk dat ze dat niet gaat redden deze winter. Mijn dochter wordt in November 3, zit bijna in maat 104. Heeft ze nu kleine voetjes of groeit ze daarin langzamer? Welke schoenmaat heeft jouw dochter nu? Of volg ik te veel google, haha?
Onze heeft maat 22/23 😂
En dat al ongeveer het hele jaar 🤪
Van sandalen had ze zelfs nog 21 (vorige zomer 19).
Ze groeit sowieso langzaam hoor. Is ook nog maar net 90 cm, dus het past wel bij haar :)
Ik denk dat voeten ook groeispurts kunnen hebben :)
Mijn dochter heeft maat 98 en schoenmaat 25/26. Wordt ook 3 eind november
Ja, dat is dan gewoon goed toch. Ik had verwacht dat ze nu op 26 zou zitten of gaan. Maar ze groeit voor de rest goed, alleen haar schoenmaat gaat langzamer. Terwijl je om de 3 maanden moet controleren of ze eruit zijn. Ze had bijna een jaar met 23 gedaan.
Onze heeft maat 22/23 😂
En dat al ongeveer het hele jaar 🤪
Van sandalen h ...
Ja, dat past dan zeker bij haar. Wel lekker een rustige groei. Dat had mijn puberzoon vroeger ook. Die was ook altijd heel klein en fijn. Nu is hij groter dan mij.
Onze dochter zit in schoenmaat 26/27 is 100 cm én zit in maat 110/116. Ze p ...
Bijna te vergelijken met onze dochter. Ook schoenmaat 26/27, 100cm lang en 110/116, zij heeft deze maat vooral nodig omdat 98/104 om haar middel te strak zit.